بازدید مدیر امور شرکت ها در فولاد مبارکه از فولاد سنگان

عصر معدن- فرهمند ( مدیر امور شرکت ها در فولاد مبارکه) و هیئت همراه از مجموعه کارخانجات فولاد سنگان بازدید به عمل آوردند.;

بازدید مدیر امور شرکت ها در فولاد مبارکه از فولاد سنگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»  به نقل ازروابط عمومی شرکت فولاد سنگان، در این بازدید که با حضور معاون توسعه و تکنولوژی و روسای واحدهای مختلف در این شرکت همراه بود، ابتدا در خصوص روند تولید و عملکرد کارخانجات فولاد سنگان توضیحاتی ارایه و در ادامه با حضور در کارخانه کنسانتره در جریان عملیات ساخت این پروژه ملی قرار گرفت.

    در جریان این بازدید، شمس معطر(مدیراجرای پروژه ها) و گروهی از مدیران اجرایی شرکت مانا نیز در خصوص عملیات ها و اقدامات صورت گرفته در این کارخانه توضیحاتی را ارایه و افزودند: با حمایت های مدیریت فولاد سنگان و تلاش شبانه روزی در مجموعه پیمانکاران، تمامی تلاش مجموعه بر این است که بزرگ ترین کنسانتره سازی شرق کشور به ظرفیت 5 میلیون تن در سال در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

    در ادامه  فرهمند در جلسه ای که با حضور کلیه روسا و کارشناسان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده افزود: واحد امور شرکت ها از واحد های تازه تاسیس در شرکت فولاد مبارکه بوده که با رویکردی هدفمند ایجاد شده است.

    مدیر امور شرکت ها در فولاد مبارکه در ادامه افزود: مهمترین هدف این واحد، نقش تسهیل گری در بین واحدهای مختلف در گروه فولاد مبارکه است.

    وی عنوان داشت:  تسهیل گری و سیاست گذاری در کلیه امور مربوط به سازمان ها اعم از کلیه واحدها، معاونت ها در حوزه هلدینگ با هدف ارتباط موثر درون سازمانی از مهم ترین اهداف ایجاد این واحد در فولاد مبارکه است. کمک به حل مسائل و مشکلات  شرکت های زیرمجموعه در تعامل با فولاد مبارکه یا سایر شرکت ها میتواند نقطه عطفی در ارتباطات موثر و حل مسائل پیش رو در مجموعه هلدینگ باشد.

    وی در پایان ضمن ابزار خرسندی از حضور در مجموعه فولاد سنگان افزود: باعث افتخار است که با حضور در این شرکت به حل مشکلات پیش روی این شرکت کمک کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر