سرپرست سازمان صمت استان مرکزی:

بخش معدن از مولفه های مهم در تحقق "جهش تولید" است

عصر معدن- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اولین جلسه شورای معادن استان، از این بخش به عنوان یکی از مولفه های مهم و تاثیرگذار در جهش تولید یاد کرد.;

بخش معدن از مولفه های مهم در تحقق "جهش تولید" است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، اولین شورای معادن استان در سال 1399 به ریاست استاندار مرکزی و با حضور سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت و دیگر اعضاء شورا برگزار شد .

    در این جلسه علاوه بر رسیدگی به دستور کار و موضوعات ارجاع شده به این شورا ، بر حفظ حقوق بیت المال و رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی در معادن تاکید شد .

    استاندار مرکزی در این جلسه گفت: از سرمایه گذاری در بخش معدن و معدنکارانی که با رعایت قوانین جاری و پرداخت به موقع حقوق دولتی فعالیت دارند حمایت می کنیم و قطعا با متخلفین این حوزه به ویژه پایمال کنندگان بیت المال با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

    سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این جلسه اظهار داشت : بی شک یکی از مولفه های مهم و تاثیر گذار در تحقق جهش تولید بخش معدن است و به همین علت سعی خواهیم کرد با تعامل با دستگاههای اجرایی مرتبط و با رعایت نکات زیست محیطی ، موانع تولید در بخش معدن را مرتفع سازیم .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر