غریب پور تاکید کرد:

ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: تجربه انتقال مدیریت، استراتژی درستی است و در این راستا ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد.;

ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو،خداداد غریب پور که در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مجتمع پتاس خور و بیابانک سخن می گفت، افزود: مدیریت دولتی، پاشنه آشیل بنگاه داری در کشور است و تجربه انتقال غیر کارشناسی برخی پروژه های کشور گواه این مدعا است.

    وی اعلام کرد: متاسفانه انتقال مدیریت و مالکیت طرح ها، تبعات بسیاری برای کشور داشت و در ادامه نباید این مدل نادرست را در طرح های صنعتی و معدنی کشور پیاده سازی کرد.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو که در مجتمع خور و بیابانک سخن می گفت افزود: ایمیدرو تلاش می کند در کنار سرمایه گذار باشد و بهرمندی از ظرفیت های بخش خصوصی با حفظ منافع دولت را بر خود تکلیف می دانیم.

    غریب پور ادامه داد: منابع حاصل از واگذاری ها، در مناطق محروم سرمایه گذاری و سپس برنامه واگذاری پیاده خواهد شد.

    تولید 25 هزار تن پتاس در خور و بیابانک

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولید 25 هزار تن پتاس طی سال 98 در خور و بیابانک هدفگذاری شده است، گفت: مجتمع پتاس در یک چشم انداز می تواند به بزرگترین مجتمع استحصال مواد معدنی کشور تبدیل شود.

    رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: پتاس خور و بیابانک با تکمیل زنجیره ارزش و تولید محصولات با ارزش، گام های اساسی در بخش معدن و صنایع معدنی کشور بردارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر