برترین‌ شرکت‌ها در بورس کالا

« فولاد » در صدر نشست

عصر معدن- فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم فروردین ۱۴۰۲ را به ثبت رساندند.;

« فولاد » در صدر نشست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته سوم فروردین 1402 (منتهی به 18 فروردین) را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 333 هزار و 330 تن ورق گرم، سرد، رنگی، قلع اندود و گالوانیزه به ارزش بیش از 8 و 670 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 5 هزار و 200 تن مس کاتد، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از 2 هزار و 309 میلیارد تومان، دوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 272 هزار و 620 تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم و آرگون به ارزش بیش از هزار و 80 میلیارد تومان، سوم شد.

    سنگ آهن گهر زمین با ثبت معامله 220 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش نزدیک 804 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله 12 هزار و 930 تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری در گریدهای مختلف به ارزش بیش از 658 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان 40 هزار تن وکیوم باتوم را به ارزش بیش از 626 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با فروش 337 هزار تن سنگ آهن کلوخه و آهن اسفنجی به ارزش بیش از 613 میلیارد تومان هفتم شد.

    فولاد خوزستان با ثبت معامله 30 هزار تن شمش بلوم و تختال C به ارزش نزدیک 580 میلیارد تومان، هشتم شد.

    پالایش نفت بندرعباس با فروش 30 هزار تن وکیوم باتوم به ارزش نزدیک 499 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    معدنی و صنعتی گل گهر نیز با ثبت معامله 117 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن و ثبت ارزش بیش از 430 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر