رئیس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

منطقه غرب سیستان از لحاظ ساختار زمین شناسی دارای ظرفیت های معدنی است

عصر معدن- رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان با تاکید بر ظرفیت‌های معدنی منطقه سیستان خواستار سرمایه‌گذاری بومیان این منطقه شد.;

منطقه غرب سیستان از لحاظ ساختار زمین شناسی دارای ظرفیت های معدنی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، داود شهرکی در دیدار با امام جمعه شهرستان زابل گفت:منطقه غرب سیستان از لحاظ ساختار زمین شناسی دارای ظرفیت های معدنی است.

    رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعداد 2 پروژه ی بزرگ معدنی استان (ذخیره مس ) مربوط به منطقه سیستان می باشد .

    شهرکی خاطرنشان کرد: در منطقه نیمروز تا به امروز بالغ بر 75 هزار متر حفاری با عمق 1000 متر در محدوده اکتشافی مس انجام شده است .

    وی ادامه داد : تا کنون ، پس از اتمام 5 کیلومتر مربع از مجموع 80 کیلومترمربع محدوده اکتشافی بالغ بر 220 میلیون تن ذخیره مس به صورت قطعی کشف شده است .

    شهرک در پایان با بیان اینکه در این محدوده اکتشافی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)از طریق شرکت پارسیان برای 5 هزار میلیارد تومان اعلام سرمایه گذاری نموده است خاطرنشان کرد : کمک به توسعه استان این است که بومیان استان که در خارج از استان سرمایه گذاری نموده اند در کنار این سرمایه گذاری حق مطلب این است که در استان خودشان هم سرمایه گذاری نموده اند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر