طلا رکورد می زند

عصر معدن- طلا به دنبال رکوردی جدید است.;

طلا رکورد می زند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، قیمت طلا تحت فشار روز سه شنبه پیش از تعطیلات آخر هفته برای بازارهای آمریکای شمالی کاهش یافت و تا سال 2019 به پایین ترین سطح خود رسیده است.
    طلا برای تحویل در ماه ژوئن به قیمت 1،275.50 دلار به ازای هر اونس کاهش یافت و در حجم سنگین 30 میلیون اونس فروخته شد.
    همچنین سنجش اطلاعات یک گزارش جدید از سوی سازمان جهانی اطلاعات بازار جهانی نیز پیش‌بینی می‌کند تولید طلا در سراسر جهان احتمالا پس از یک دهه رشد در خروجی، رکورد تازه‌ای را در سال 2019 به دست خواهد آورد.
    S & P" "پیش بینی می‌کند که تولید 2.3 میلیون اونس در سال جاری با نرخ رشد قابل توجهی در جهان همراه شود و سریع‌ترین نرخ رشد در 3سال گذشته را تجربه کند.
    معادن طلا در حال حاضر 40درصد بیشتر این فلز گرانبها را در مقایسه با سال 2008 فروخته اند و S & P انتظار دارد تولید در 2سال آینده پایدار بماند اما تا سال 2022 خروجی احتمالا کاهش خواهد یافت.
    براساس گزارش، بیش از 15درصد از تولید طلا تا سال 2024 از معادنی تولید می‌شود که هنوز تولید ندارند. انتظار می‌رود در این سال، بیش از نیمی از تولید اضافی از معادن جدید در حال تولید یا آندسته از معادنی باشد که به تازگی فعالیتشان آغاز شده است.

    نمایش قدرت روسیه
    شرکت Natalka در روسیه که توسط Polyus اداره می شود در برنامه های خود افزایش تولید طلا را در نظر دارد که به تنهایی یک سوم به تولید طلای روسیه اضافه خواهد کرد.
    عملیات در مقیاس وسیع در Natalka در ژانویه 2017 آغاز شد و  ذخایر آن در شرق کشور 16میلیون اونس است.
    Polyus مستقر در مسکو می‌تواند تصمیم خود را بر روی پروژه Sukhoi Log واقع در ناحیه ایرکوتسک شرقی سیبری شرقی، در اوایل سال آینده اتخاذ کند. میزان ذخایر این کانسار در حدود 58میلیون اونس برآورد شده و Polyus می‌گوید که شرکت Sukhoi می‌تواند بازده متوسط سالانه 1.6 میلیون اونس را در صورتی که در حال تولید باشد، حفظ کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر