مدیرروابط عمومی فولادمبارکه اصفهان در حاشیه هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت:

حرکت فولاد مبارکه به سمت نقطه تعالی است

عصر معدن- هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت روز گذشته برگزار شد و در آن روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت. فولاد مبارکه اصفهان که همواره با تمامی رسانه‌ها تعامل دارد، هدفش تعامل و ارزش آفرینی است.;

حرکت فولاد مبارکه به سمت نقطه تعالی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» ، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اصفهان در حاشیه هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت در این باره در جمع خبرنگاران و در پاسخ به «عصرمعدن» اظهار کرد: رویکردی که روابط عمومی فولاد مبارکه در سال 98 پیش رو دارد در زمینه آموزشی است. از طرفی با توجه به مباحث مطرح شده از سوی اساتید حاضر در این همایش می توان دریافت که اکثر روابط عمومی ها که دچار مشکل فقدان استراتژی هستند.
    وی افزود: خوشبختانه فولادمبارکه اصفهان به عنوان یک شرکت سرآمد همواره تمرکزش روی مباحث استراتژی بوده و نه تنها در سطح کلان بلکه تمامی اعضای خود به ویژه بخش روابط عمومی این اهداف را تعیین کرده که نتیجه آن تاثیرگذاری در اهداف کلان سازمان است. در واقع این افراد باید اهداف فردی برایشان تعریف شود تا روبه بهبود حرکت کرده و به نقطه تعالی برسند.
    ترابی گفت: فولاد مبارکه اصفهان همچنین در مباحث آموزشی تمرکز دارد؛ به این شکل که نیروی انسانی خود را به روز نگاه دارد. از طرفی ما باید به سمت رسانه دیجیتالی برویم و خود را به روز کنیم. اکنون شرکت نقشه راه دارد و مطابق آن برنامه ها و اهداف تعریف شده و مدیریت جاری سازمان نیز با توجه به این اهداف تعریف و اجرایی می شود، با این حال باید از یکسری راهکارها و روش های جدید نیز استفاده کنیم.
    ترابی افزود: نگاه ما تعالی در زمینه سخت افزار و نرم افزار و از آن مهم تر نبض ابزار یا همان نیروی انسانی است.
    وی درباره دریافت لوح زرین در این همایش نیز گفت:  فولادمبارکه در حوزه استراژی که دارد اهدافی در سطح کلان و سطح عموم کارکنان تعریف کرده و هر بخشی بر اساس نیاز، برنامه آموزشی برایش تعریف شده که منتج به فضای تخصصی واحد می شود.  برای رسیدن به این هدف از اساتید مجرب استفاده می کنیم و دوره های آموزشی برگزار می کنیم. این آموزش ها منجر به بهبود فضای عملیاتی و اجرایی کار می شود.
    وی ادامه داد: اکثر شرکت هایی که نقشه راه ندارند به دلیل نداشتن چشم اندازی است که نقشه سازمان را تعریف می کند. زیرا اگر ایده و آرمانی نداشته باشید راه روشنی پیش روی نخواهید داشت.
    به گفته وی تمامی بخش ها و واحدها در فولادمبارکه اصفهان دارای اهداف مشخص و از پیش تعیین شده ای هستند که در راستای رسیدن به اهداف کلان است.
    وی درباره نقش رسانه ها در بخش صنعت نیز گفت: از رسانه ها انتظار می رود همواره شفاف سازی داشته باشند و چیزی را اغراق نکنند و واقعیت را بیان کنند. این موضوع زمانی رخ می دهد که در کنار هم باشیم و هم افزایی به وجود بیاوریم.
    مدیر روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه چون همواره پایش می شود نمی تواند موضوعی را بدون مستندات ارائه کند. زیرا مبارکه ارزیاب خارجی دارد و همواره پایش می شود.
    وی درباره برنامه های جدید بخش روابط عمومی این شرکت نیز گفت: با توجه به شرایط روز ممکن است یکسری ابزار به کمک ما بیاید تا از آن در فضای آموزشی و اهداف خود استفاده کنیم. ما باید همواره از کشورهای فراصنعتی الگو بگیریم و همواره اهداف خود را با فضای بنچ مارک و الگوهای ایده آل جلو می بریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر