سیاست های گلنکور برای عرضه در بازار

عصر معدن- پس از افزایش قیمت ها در سال گذشته، شور و شوق کبالت کاهش یافته است، این موضوع تا حدودی به دلیل افزایش عرضه جدید است. البته پس از شناسایی سطح پایین رادیواکتیو، احساسات می تواند تغییر کند، درواقع پس از آن واحد Glencore در جمهوری دموکراتیک کنگو فروش کبالت را معلق کرد.;

سیاست های گلنکور برای عرضه در بازار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، گوردون بوچانان، معامله گر ارشد در Stratton Metal Resources، از طریق تلفن از لندن گفت: "خوشبختانه در نهایت برخی از اخبار مثبت در بازار وجود دارد."
    Glencore سابقه‌ای طولانی در قطع عرضه برای برآورده کردن تقاضا دارد و از رقبا برای تولید بیش از حد و قیمت‌های انتقاد کرده‌است. این غول در سال 2015 زمانی که قیمت‌ها کاهش یافت، خروجی روی را در معادن استرالیا، پرو و قزاقستان کاهش داد. همچنین زمانی که قیمت‌ها پایین بودند ، خروجی زغال‌سنگ نیز محدود بود.
    قیمت بولتن فلز برای کبالت اصلاح‌شده 5.6 درصد در سال جاری کاهش‌یافته است ، اما کاهش قابل‌توجه در مواد خام رخ داده‌است. همانطور که عرضه افزایش یافت ، محصولات استخراج شده مانند کبالت هیدروکسید با تخفیف فزاینده معاوضه شدند. گفته می شود تاثیر اصلی توقف Glencore بر روی فروش این گرایش را معکوس خواهد کرد.
    سهام شرکت کبالت 27 Capital Corp.، که این فلز را ذخیره می کند، 13 درصد افزایش یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر