افتتاح ۵۵۷ پروژه صنعتی و معدنی در ایام دهه فجر

عصر معدن- رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از افتتاح ۵۵۷ پروژه صنعتی و معدنی در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.;

افتتاح ۵۵۷ پروژه صنعتی و معدنی در ایام دهه فجر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، جهانبخش سنجابی  اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها معادل 221 هزار میلیارد ریال است و برآورد شده که حدود 27 هزار و 862 شغل ایجاد خواهند کرد.

    وی همچنین با بیان اینکه در این ایام 19 پروژه کلنگ‌ زده می‌شود، اظهار کرد: این 19 پروژه 458 هزار میلیارد ریال سرمایه به خود اختصاص می‌دهد و برای 6095 نفر شغل ایجاد خواهند کرد.

    سنجابی با بیان اینکه دومین محور برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دهه فجر تعبیر «40 سفر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» است، گفت: هدف وزارت صمت این است که وزیر، معاونان و روسای سازمان‌های وابسته به وزارت صمت در سراسر کشور حضور داشته باشند و تا درونی‌ترین لایه‌های تقسیمات کشوری یعنی شهرهای کوچک و روستاها درباره پروژه‌های جدید اطلاع‌رسانی ‌کنند و همچنین از نزدیک با موانع و مشکلات بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری آشنا شوند.

    وی با بیان اینکه برای استان‌های کمتر برخوردار  اخبار خوبی مخابره خواهد شد، از افتتاح پروژه‌هایی با سرمایه بالای 50 میلیارد تومان در این مناطق خبر داد.

    رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت از رونمایی از یک مجله تاریخی تحت عنوان «40 سال نمای تولید و تجارت» خبر داد که در آن دستاوردهای 40 ساله تولید و تجارت کشور منعکس شده است.

    به گفته وی این مجلد تاریخی در یکی از روزهای ایام دهه فجر با حضور مقامات ارشد کشوری رونمایی خواهد شد.

    سنجابی با بیان حضور فعال وزارت صمت در چهلمین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این نمایشگاه  دستاوردهای صنعتی، معدنی و تجاری، خصوصا سامانه‌های جامعی که در راستای مبارزه با قاچاق و رشد صنعتی کشور از سوی وزارت صمت پیاده و اجرا شده به نمایش در خواهد آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر