تاکید بر پیاده‌سازی راهبردهای ایمیدرو توسط مدیریت جدید سنگان

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: اجرای سیاست های ایمیدرو در سنگان، مطالبه اصلی ما از مدیریت جدید این مجتمع است.;

تاکید بر پیاده‌سازی راهبردهای ایمیدرو توسط مدیریت جدید سنگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور در آیین تکریم و معارفه مدیر مجتمع سنگان که با حضور معاونان و مدیران ایمیدرو برگزار شد، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های مثال زدنی سنگان و اثرگذاری آن در زنجیره فولاد، انتظار داریم مدیریت جدید این مجموعه راهبردهای تعیین شده را به شایستگی پیاده سازی کند.

    وی با اشاره به سوابق مدیریتی مدیر جدید مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: همتی از مدیران شناخته شده صنعت کشور است و امیدواریم حضور وی در این مسئولیت منشا اثرات و خدمات بزرگ باشد.

    غریب پور ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات مرتضی هاشم پور مدیر سابق مجتمع سنگان اظهار کرد: به نمایندگی از خانواده بزرگ ایمیدرو از تلاش های مدیر سابق سنگان قدردانی می کنم و انتظار داریم مشورت با مدیران قدیم سنگان در شمار برنامه های مدیریت جدید این مجموعه باشد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: فعالیت سیستمی، مسئولیت پذیری و انجام درستِ کار درست، سیاست ما در ایمیدرو است و انتظار می رود مدیران شرکت های تحت پوشش سازمان، این مهم را مبنای کار خود قرار دهند.

    اقدامات مجتمع سنگان طی 2سال گذشته

    در ادامه مرتضی هاشم پور مدیر سابق مجتمع سنگان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته طی 2 سال گذشته گفت: کاهش و پرداخت قابل توجه حقوق دولتی، وصول مطالبات، کشف ذخیره 5 میلیون تنی هماتیت و خروج از لیست آلاینده ها بخشی از اقدامات صورت گرفته طی این مدت بوده است.

    وی افزود: سنگان دارای یک میلیارد و 200 میلیون تن ذخیره توده معدنی است و اکنون تولید 10 میلیون تن گندله در دستور کار مجتمع است.

    هاشم پور ابراز اعلام کرد: تولید 17.5 میلیون تن کنسانتره و 15 میلیون تن گندله هدفگذاری شده است و امیدواریم حمایت ها برای دستیابی به این هدف ادامه داشته باشد.

    علی همتی مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان نیز ابراز امیدواری کرد، با رهنمودها و حمایت های هیات عامل ایمیدرو، اهداف مورد توجه در این مجتمع بزرگ و اثرگذار در اقتصاد ملی، محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر