خطر در کمین شرکت های معدنی

عصر معدن- آیا شرکت های معدن باید مراقب تهدید سایبری باشند؟;

خطر در کمین شرکت های معدنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، گزارش اخیر EY نشان می دهد به رغم اینکه 55 درصد از شرکت های معدنکاری که در سال 2016 در حوادث امنیتی سایبری نقش داشته اند، اکنون 97درصد از شرکت های معدنی سیستم های امنیتی سایبری خود را بروز نمی کنند. حال این سوال پیش می آید که آیا نباید شرکت های معدن باید مراقب تهدید سایبری باشند؟
    امنیت شبکه برای شرکت ها در همه صنایع بسیار مهم است و پیش بینی می شود نقص های جهانی تا سال 2023 به 6 تریلیون دلار برسد که بیش از دو برابر آن در سال 2015 است. اما علیرغم اهمیت مؤثر بودن امنیت سایبری برای بخش معدن، بر اساس یک مطالعه جدید توسط EY، به جای آن یک رویکرد " تک منظوره " اتخاذ کردند.
    این گزارش تحت عنوان "آیا خطر سایبری تنها هنگامی که شما مورد حمله قرار گرفت، یک اولویت تبدیل می شود؟" بررسی می کند که شرکت های استخراج معدن در امنیت سایبری چه می کنند و می پرسد آیا باید بیشتر انجام شود.
    مایکل رونوز، رهبر ارشد امنیت مواد معدنی و فلزات جهان، می گوید: "هدف اصلی ما افزایش آگاهی در صنعت معدن است. زیرا خطر سایبر در شرکت های معدن یک خطر واقعی است و شکاف قابل توجهی در بسیاری از سازمان هایی که نیاز به توجه دارند، وجود دارد."
    همان طور که صنعت به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود، با اتخاذ خودکار از سایت های معدن و هوش مصنوعی و افزایش کارایی داده ها، تهدید اینترنتی نیز رشد می کند.
    این تغییر به اندازه کافی سریع است و صنعت معدن را آسیب پذیر خواهد ساخت. گزارش EY نشان می دهد که 97 درصد از شرکت های استخراج معادن اعتراف می کنند که سیستم های امنیتی سایبری فعلی آنها را بروز نمی کند. بنابراین، چرا این صنعت برای پاسخ به این تهدید بزرگ آهسته است؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر