باحضور معاون اول رئیس جمهور؛

مراسم بزرگداشت علاءالدین میرمحمدصادقی انجام شد

عصر معدن- مراسم بزرگداشت علاءالدین میرمحمدصادقی با حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات ارشد دولتی و مجلس انجام شد.;

مراسم بزرگداشت علاءالدین میرمحمدصادقی انجام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مهر، مراسم بزرگداشت علاءالدین میرمحمد صادقی فعال اقتصادی و نماینده امام خمینی (ره) در اتاق بازرگانی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

    مظفر علیخانی در مراسم بزرگداشت علا میرمحمدصادقی گفت: فلسفه برگزاری این نشست، تبیین کارآفرینی و جایگاه آن در اقتصاد ایران و نیز معرفی الگو برای جوانان و فعالان اقتصادی است.

    معاون خدمات فنی و بازرگانی اتاق بازرگانی ایران همچنین از رونمایی کتاب زندگینامه حاج علاالدین میرمحمدصادقی خبر داد.

    احترام به مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی

    غلامحسین شافعی نیز در مراسم گفت: وزن جلسه نشانگر آن است که هنوز کرامت میان مردم جایگاه خاص خود را دارد و تعظیم به این واژه بزرگ ارزش خود را دارد.

    رییس اتاق بازرگانی ایران افزود: ارزشگذاری و احترام به اخلاق و مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی در اتاق پایه گذاری شد و انتها ندارد؛ به خصوص اینکه آنچه حجم و کمال عمر انسان را می سازد جایی است که انسان به سمت کارهای خداگرایانه رفت، طول عمر ما سن و سال ما و عرض عمر قیل و قال ما است. بلکه ارتفاع عمر ما پر و بال ما است و بنابراین هیچ انسانی در طول تاریخ به دلیلی غیر از کرامت و شخصیت، همواره زنده نمانده است.

    شافعی گفت: مدیران ماندگار افرادی هستند که تعادل بین احساس و منطق، معیشت و فضیلت به نفع انسانها را برقرار سازد. مدیرانی مثل حاج میرمحمدصادقی باور دارند که هر انسانی می تواند یک پتانسیل در جامعه باشد. ایشان یک مدیر عاشق و عاقل و واقف به مسئولیت اجتماعی خود است.

    وی اظهار داشت: سقوط اخلاقی در جامعه مشهود است و بر این اساس جلسه امروز توجه دادن به این مساله است که باید اخلاق را مورد توجه قرار داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر