در راستای رونق صنعت ساخت و ساز و کاهش دغدغه تامین مسکن:

ذوب آهن اصفهان و بانک مسکن استان فارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

عصر معدن- آیین امضا تفاهم نامه همکاری ذوب آهن اصفهان و بانک مسکن استان فارس به منظور رونق ساخت و ساز دهم بهمن ماه در هتل شیراز در شهر شیراز با حضور جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان ، بانک مسکن استان فارس ، شواری شهر و شهرداری شیراز ، انجمن انبوه سازان ، اتاق بازرگانی ، بنیاد مسکن ، شرکت های ساختمانی و دست اندرکاران صنعت ساختمان استان فارس برگزار شد. این تفاهم نامه در حضور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به امضای محسنی معاون بازرگانی این شرکت و علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان فارس رسید .;

ذوب آهن اصفهان و بانک مسکن استان فارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این آیین طی سخنانی به مشارکت این دو سازمان برای کاهش دغدغه های تامین مسکن اشاره کرد و گفت:  ذوب آهن اصفهان از نیم قرن گذشته در صنعت ساختمان کشور تاثیر گذار بوده و بسیاری از ساختمان ها و سازه های کشور با محصولات این شرکت ساخته شده است .
    وی افزود: این شرکت ضمن تامین نیاز کشور به محصولات ساختمانی، کیفیت خود را نیز حفظ کرده است و امروز هم در صنعت ساختمان و زیر ساخت های کشور نقش مهمی دارد.
    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، رسالت بانک مسکن در راستای تامین مسکن مردم را بسیار مهم دانست و گفت : امیدوارم،  مشارکت ذوب آهن در این رسالت مهم از طریق همکاری با بانک مسکن افزایش یابد.
    وی یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه را، توسعه رابطه تولید کننده و مجموعه تامین کنندگان مالی ساخت و ساز کشور دانست و گفت: بر اساس تفاهم نامه با بانک مسکن، کسانی که برای دریافت تسهیلات جهت ساخت و ساز به این بانک مراجعه می کنند، برای تامین محصول فولادی مورد نیاز خود ، به ذوب آهن اصفهان هدایت می گردند .
    یزدی زاده تصریح کرد: این تفاهم نامه و توسعه همکاری ، قطعاً مزایای بسیاری برای طرفین و همچنین صنعت ساختمان دارد و برای تمامی استان های کشور قابلیت تعمیم دارد.
    علی کمالی رئیس شعب بانک مسکن استان فارس نیز در این آیین با اشاره به اینکه بانک مسکن بیش از 5 میلیون خانوار ایرانی را خانه دار کرده است، گفت: بخش مسکن یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور است که یک دهم اشتغال کشور ، یک پنجم تسهیلات بانکی و یک چهارم سرمایه کشور را به خود اختصاص می دهد، ضمن اینکه 30 درصد بودجه خانوار در بخش مسکن مصرف می شود .
    وی هدف اصلی این تفاهم نامه را توسعه ارتباط بین سازندگان مسکن، بانک مسکن به عنوان متولی تامین مالی مسکن و ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور ذکر کرد و گفت: ذوب آهن ، از قدمت نیم قرنی برخوردار است و علاوه بر آنکه تنها تولید کننده ریل کشور است، محصولات ساختمانی آن به لحاظ کیفیت در کشور حرف اول را می زند و از  تمامی استانداردهای جهانی برخوردار است.
    رئیس شعب بانک مسکن استان فارس ، تفاهم نامه با ذوب آهن را به سود هر دو سازمان و موجب کمک به اشتغال زایی و رونق تولید دانست و گفت: استان فارس به دلیل  وضعیت خوب آب و هوا و برخورداری از بالاترین سطح در حوزه های درمانی ، پزشکی و آموزشی ، شرایط مناسبی برای توسعه صنعت ساختمان دارد.
    فروتن رئیس انجمن انبوه سازان استان فارس نیز طی سخنانی ضمن استقبال از این تفاهم نامه گفت : انجمن انبوه سازان استان فارس ، برای هرگونه همکاری در جهت اجرای موفق این تفاهم نامه، آمادگی دارد .
    شایان ذکر است همزمان با آیین مذکور ، همایش راهکار های رونق صنعت ساخت و ساز نیز با مشارکت ذوب آهن اصفهان و بانک مسکن استان فارس برگزار شد که در این همایش جمشید پژویان، اقتصاددان ، استاد دانشگاه و رئیس سابق شورای رقابت به عنوان سخنران ویژه، در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و چشم انداز صنعت ایران سخنرانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر