مدیرعامل شرکت گل گهر در دیدار صمیمی با کارکنان این شرکت اعلام کرد:

افزایش ظرفیت ۲۵ درصدی در خطوط تولید تا سال ۹۹

عصر معدن- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دیدار صمیمی با کارکنان، مدیران و مسئولان این شرکت ضمن تشکر از تلاش و همراهی های تمامی کارکنان گفت: احساس وظیفه شرکت گل گهر و کارکنان آن در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نام گرفته است، به مراتب بیشتر خواهد بود.;

افزایش ظرفیت ۲۵ درصدی در خطوط تولید تا سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، ناصر تقی زاده سال جدید را سالی همراه با تلاشی سخت و سرشار از موفقیت برای شرکت گل گهر و کارکنان آن خواند و افزود: افزایش تولید شرکت، نقش به سزایی در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در رونق تولید و به طبع آن تاثیر در زندگی مردم خواهد داشت؛ وظیفه ماست که برای توسعه و پیشرفت مملکت تلاش کرده و برای کشور ایجاد ثروت کنیم.
    وی ادامه داد: با تمامی توان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده و هر کس توانایی ساخت قطعات مورد نیاز شرکت های منطقه گل گهر را دارد، در زمینه ساخت از ایشان حمایت خواهیم کرد.
    مدیرعامل گل گهر در ادامه دیدار با کارکنان شرکت افزود:قصد داریم با ساخت شهرک مسکونی 5000 واحدی با اولویت کارکنان کارفرما و پیمانکاران اصلی منطقه گل گهر فاقد مسکن گامی اساسی در جهت تامین مسکن تمامی افراد شاغل در منطقه گل گهر برداریم، که برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است.
    مدیرعامل شرکت گل گهر اظهار کرد: افزایش تولید و توسعه اکتشافات اولویت اصلی شرکت در سال جدید است چراکه برای آینده شرکت امری حیاتی است؛ امیدوارم در اکتشاف ها بتوانیم به ذخایر بیشتری در منطقه گل گهر و سایر نقاط کشور، دست پیدا کنیم.
    تقی زاده جهش تولید از 13 به 27 میلیون تن را موفقیتی مهم دانست و گفت: افزوده شدن 7 تا 8 میلیون تن به ظرفیت فعلی گل گهر تا سال 99،امکان استفاده از ظرفیت 4.5 میلیون تنی آهن اسفنجی گل گهر برای بازارهای داخلی و خارجی از مهمترین برنامه های گل گهر است.

    تقی زاده در پایان با اشاره به توفیقات ستاد بازسازی مناطق سیل زده اهواز توسط استان کرمان گفت: ستاد استان کرمان در مناطق سیل زده استان خوزستان به خوبی فعال می باشد و مایه افتخار است که شرکت گل گهر علاوه بر اهدای کمک نقدی به سیل زدگان، بیشترین حجم کمک ها و اعزام ماشین آلات به این مناطق را داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر