رییس سازمان صمت همدان اعلام کرد:

وجود ۳۰ نوع ماده معدنی در استان همدان برای سرمایه‌گذاری

عصر معدن- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: این استان دارای ۳۰ نوع ماده معدنی است که این مواد ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند.;

وجود ۳۰ نوع ماده معدنی در استان همدان برای سرمایه‌گذاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، حمید رضا متین در نشست اعضای ستاد سرمایه گذاری استان همدان اظهار داشت: سرمایه گذاری در بخش مواد معدنی همدان نظیر فروسلیس کربن و آلومینیوم نه تنها ارز آوری بالایی را به دنبال دارد بلکه موجب تقویت صاردات می شود.

    وی وجود انواع نسوزها از جمله آجر نسوز، کولر گازی و خانگی، آهن اسفنجی که تکمیل کننده گندله و کنسانتره هستند، مبلمان، چرم، پوشاک، قطعات برقی خودرو و لاستیک خودروی سنگین را از دیگر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش صنعت و معدن این استان برشمرد.

    متین گفت: همدان سال گذشته به عنوان دبیر میز فرش و چوب انتخاب شد اما بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا موجب بروز رکود در این حوزه شد.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه 20 ظرفیت برای سرمایه گذاری در بخش صنعت این استان وجود دارد افزود: بر اساس مطالعات صورت گرفته سرمایه گذاری در این بخش از جمله انواع الکتروموتور، پمپ و کمپرستورها حاشیه سود و ارز آوری بالایی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر