غول معدنی برزیل به دنبال افزایش همکاری با جهان عرب

عصر معدن- پس از این که اخیرا شنیده شد شرکت معدنی واله برزیل به دنبال ایجاد یک واحد فرآوری سنگ آهن در عربستان سعودی است این غول معدنی برزیلی اهداف بلندپروازانه جدیدی را در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس (GCC) نیز در دست دارد.;

غول معدنی برزیل به دنبال افزایش همکاری با جهان عرب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد ایران، این شرکت در حال ارزیابی احتمالات برای پروژه های جدید در امارات و عمان است که از جمله مزایای آن این است که بر گذار سبز به سمت کاهش انتشار کربن متمرکز خواهد بود.

    واله سه توافق نامه با مقامات محلی و مشتریانش در منطقه جی سی سی به منظور مطالعه مشترک امکان سنجی توسعه مجتمع های بزرگ صنعتی در عربستان سعودی، امارات و عمان برای تولید محصولات با درصد انتشار کربن کمتر برای صنعت فولادسازی امضا کرد.

    خاورمیانه، با قیمت های رقابتی انرژی، موقعیت استراتژیک و ذهنیت کارآفرین، مجموعه ای از شرایط منحصر به فرد برای توسعه موفقیت آمیز قطب های صنعتی یکپارچه را داراست.

    بر اساس اطلاعات رسمی، در طی نه ماه نخست سال 2022، این شرکت برزیلی حجم فروش به خاورمیانه را 78 درصد نسبت به سال قبل بالا برده به 4.1 میلیون تن افزایش داد و 924 میلیون دلار درآمد از این تجارت (با 44.8 درصد افزایش) به دست آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر