کمپانی «فورد» از تقاضای مس می‌گوید

عصر معدن- کمپانی فورد می گوید EV زیرساخت های شارژ را در کانون توجه قرار می دهد.;

کمپانی «فورد» از تقاضای مس می‌گوید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، فورد بیش از 50000 کابل‌ شارژ به اصطلاح " راحتی " را منتشر کرده‌است که به مشتریان خودروهای هیبریدی در آمریکای شمالی فروخته می‌شود.
    فورد گفت: استفاده از سیم شارژ در خروجی که در مدار اختصاصی قرار نداشته و یا آسیب‌دیده، فرسوده یا زنگ‌زده باشد می‌تواند منجر به آتش‌سوزی شود.
    سی بی سی گزارش داده بود که این شرکت اعلام کرده است، در مجموع چهار آتش‌سوزی گزارش شده‌ اما هیچ جراحتی نداشته است . در3 مورد از اتفاق های رخ داده آتش‌سوزی‌ها، مالکان از کابل‌های اضافی استفاده می‌کنند که توسط شرکت توصیه نمی‌شود.
    یک یادداشت از بازارهای سرمایه BMO حاکی از آن است که اعلام فورد ممکن است دارای سابقه‌ای طولانی باشد و اشاره می‌کند که استفاده از آلومینیوم در شمال آمریکا در سیم‌کشی مسکونی به عنوان جایگزینی برای مس رو به گسترش است.
    در یک چشم‌انداز متوسط، شرکت‌های خودرو با دو گزینه مواجه هستند، یا باید دستورالعمل ها را از نو بنویسند و بگویند که شارژ در خانه طول می‌کشد و یا به طور بالقوه سیم‌کشی داخلی را به روز رسانی کنند.
    طبق تحقیقات BMO، " فشار به سمت منابع تولید پراکنده برای انرژی‌های تجدیدپذیر و نیاز به پشتیبانی از ارتقا شبکه برای شارژ خودروهای الکتریکی " 74 درصد از کل رشد تقاضای مس تا سال 2025 را در نظر خواهد گرفت، که معادل با 5.5 میلیون تن در سال است. معادن جهان در سال گذشته بیش از 20 میلیون تن مس تولید کرده اند.
    معاملات مسی و سلف مس در نیویورک روز جمعه به 5،950 دلار در تن  رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر