مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه عنوان کرد:

روزنامه نگاران پیشکسوت زبان گویای تاریخ روزنامه نگاری

عصر معدن- مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دیدار با عبدالحسین جعفری، روزنامه نگار پیشکسوت اصفهانی، در محل کارگاه خبرنگاری، به نقش تأثیرگذار خبرنگاران در عرصۀ اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: روزنامه نگاران پیشکسوت، گنجینه های زندۀ تاریخچۀ روزنامه نگاری اند که با انبوهی از تجربه، چراغ راه جوانانی به شمار می آیند که تازه پا به عرصۀ رسانه گذاشته اند.;

روزنامه نگاران پیشکسوت زبان گویای تاریخ روزنامه نگاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، ایرج ترابی از گنجینۀ استاد جعفری به‌عنوان دستاوردی ارزشمند که با همتی بلند و پشتکاری مثال‌زدنی طی سال‌های متمادی به دست آمده است یاد و اضافه کرد: برای نگه‌داشت این گنجینه باید تلاش فراوان و جدی‌تری از سوی مسئولین صورت گیرد.

    وی با تأکید بر اینکه جمع‌آوری آرشیو مطبوعات گذشته تاریخ مطبوعات را از مرگ تدریجی می‌رهاند، تصریح کرد: شایسته است این مجموعۀ ارزشمند در موزه‌ای در شأن نصف جهان که تاریخچۀ پرآوازه‌ای از فرهنگ و هنر و مشاهیر بزرگ ادبی و هنری را در کارنامۀ خود دارد نگهداری شود. این امر  بی‌تردید همت مدیران فرهنگی شهر را می‌طلبد و در این راستا فولاد مبارکه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

    مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در پایان ضمن اشاره به موضوع سخت و زیان‌آور بودن حرفۀ خبرنگاری گفت: حفظ شأن و کرامت خبرنگاران همواره در رأس برنامه‌ها و اصول حرفه‌ای روابط عمومی فولاد مبارکه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر