توقف عملیات معدنی در ایتالیا به دلیل انتشار کرونا

عصر معدن- آلتا زینک ایتالیا به دلیل کروناویروس عملیات خود را متوقف کرد.;

توقف عملیات معدنی در ایتالیا به دلیل انتشار کرونا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» شرکت اکتشاف و توسعه مواد معدنی آلتا زینک به دنبال محاصره کامل این کشور به دلیل همه گیر شدن کرون ویروس ، کلیه عملیات را در پروژه پرچمدار معدن خود Gorno در منطقه لومباردی در شمال ایتالیا به حالت تعلیق درآورد.

     آلتا زینک تأکید کرد که نه سایت معدن و نه شهرهای اطراف آن ، اولتر ایل کارن و گرنو ، به طور مستقیم تحت تأثیر Covid-19 قرار نگرفته اند و تاکنون خارج از مناطق محدود کننده تعیین شده توسط مقامات ایتالیایی نبوده اند.

    محدودیت‌های دولت ایتالیا اکنون در کل ایتالیا اعمال می‌شود و قصد دارد شدت و گسترش ویروس را کنترل کند. این محدودیت‌ها تا 3 آوریل باقی می‌مانند، اما اگر نرخ عفونت در ایتالیا نشان دهد که سرعت ابتلا به این محدودیت‌ها وجود ندارد، می‌تواند تمدید شود.

    محدودیت در ایتالیا تصریح می کند که مشاغل باید از هرگونه حرکت غیرضروری مردم جلوگیری کنند و تعامل مستقیم پرسنل را در صورت امکان محدود کنند. آلتا زینک تصمیم گرفته است که حفاری و هرگونه فعالیت مستقر در سایت ، از جمله هرگونه مسافرت به داخل و خارج از منطقه پروژه Gorno را متوقف کند.

    گرین هریس ، مدیر عامل آلتا روی گفت: "اولویت ما تکمیل کارمان است ، با ایمنی پرسنل و جامعه در مرکز کاری که انجام می دهیم. ایتالیا در حال مبارزه با Covid-19 با همه چیز موجود است و ما به عنوان یک شرکت ما وظیفه خود را برای به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس احتمالی انجام خواهیم داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر