افت قیمت در بازار ورق‌های فولادی

عصر معدن- قیمت معاملاتی بیلت ، در دو هفته گذشته یعنی از تاریخ ۳۱/۸/ ۲۰۱۸ تا ۲۱/۹/۲۰۱۸، در تعداد زیادی از بازارهای عمده جهانی دارای ثبات بوده و در برخی از بازارها هم نوسانات ملایم قیمت گزارش شده است.;

افت قیمت در بازار ورق‌های فولادی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از گروه تحلیلی کارگزاری سی ولکس، در هفته مزبور، علیرغم رشد قیمت آهن قراضه، قیمت بیلت اکثر صادرکنندگان، به دلیل تداوم ضعف تقاضای خرید در بیشتر بازارها، دارای ثبات بوده، هر چند محدودیت عرضه بیلت در برخی مناطق یا بهبودی نسبی و مقطعی خرید بیلت از سوی تعداد معدودی از خریداران،  بعضا" موجب رشد ملایم قیمت های صادراتی بیلت از سوی برخی از صادرکنندگان گردید. با توجه به ضعف تقاضا، احتمال رشد قیمت ها ضعیف به نظر می رسد.

    آخرین قیمت میلگرد نیز بیانگر این موضوع است که قیمت صادراتی میلگرد در هفته مورد بررسی در تعداد زیادی از بازارهای عمده جهانی دارای ثبات بوده و در برخی از بازارها هم کاهش اندک قیمت گزارش شده است.
    بررسی شرایط حاکم بر بازار میلگرد در مناطق مختلف جهان نشان می دهد در اغلب این بازارها، ضعف و کندی تقاضای خرید ادامه دارد و تولیدکنندگان میلگرد در فروش محصولات تولیدی خود با مشکل مواجه هستند. و در نتیجه، بازار و قیمت میلگرد در بیشتر بازارها تحت فشار قرار دارد.
    در این مدت زمان یادشده تغییرات قیمت محصولات فولادی تخت گرم و سرد در تعداد زیادی از بازارهای عمده جهانی دارای کاهش بوده است. در هفته مورد بررسی با تداوم کندی تقاضای خرید و ضعف حاکم بر بازار محصولات فولادی تخت در بیشتر نقاط دنیا و افت قیمت اسلب، قیمت های صادراتی ورق هم در بیشتر بازارهای جهانی با کاهش همراه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر