سازمان نظام مهندسی معدن تهران در انتظار حکم دادگاه

عصر معدن- حکم توقیف فعالیت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان تهران صادر شد.;

سازمان نظام مهندسی معدن تهران در انتظار حکم دادگاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    مهرداد شکوهی رازی رییس پیشین سازمان نظام مهندسی معدن استان تهران با تایید این خبر به «عصرمعدن»  گفت: با شکایت یکی از نامزدهای انتخابات برای دور جدید هیات مدیره این سازمان، فعالیت هیات مدیره جدید نظام مهندسی معدن استان تهران به حالت تعلیق درآمد.

    وی با بیان این مطلب در ادامه گفت: به دلیل تخلفات صورت گرفته در انتخابات، شرکت کنندگان در این انتخابات به وزارت صنعت، معدن و تجارت شکایت کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. اما در نهایت بعد از تغییرات اندک، این افراد فعالیت خود را آغاز کردند تا اینکه شکایت یکی از نامزدهای انتخاباتی به نتیجه رسید و دستور تعلیق فعالیتشان داده شد. این در حالی است که بر اساس قانون امکان حذف یک یا دو نفر از اعضای انتخاب شده وجود ندارد و یا باید انتخابات تایید یا به کل ابطال اعلام شود.  

    به گفته وی، این پرونده دوباره در جریان افتاده و قطعا انتخابات مجددا برگزار خواهد شد. اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان تهران نیز از وزارت صمت می خواهند که دیگر اجازه به این افراد در انتخابات داده نشود.

    شکوهی رازی ادامه داد:  هیات مدیره انتخاب شده تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی از سوی قاضی پرونده مبنی بر تایید این هیات یا ابطالش از ادامه فعالیت معلق خواهد شد. به این ترتیب تا مشخص شدن نتیجه این پرونده، قاعدتا سرپرستی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای این سازمان در نظر گرفته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر