افتتاح معدن کبالت جدید در آمریکا

عصر معدن- ایالات متحده معدن کبالت جدیدی را با توجه به افزایش نیاز باتری خودروهای برقی افتتاح می کند چون قانون آب و هوایی اخیراً مشوق ها را برای خودروهای الکتریکی با مواد داخلی افزایش می دهد.;

افتتاح معدن کبالت جدید در آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد ایران، انتظار می رود از معدن کبالت Jervois Global در آیداهو، سالانه 2000 تن سنگ مایل به آبی استخراج شود.

    این معدن در کوه‌های رودخانه سالمون در ارتفاع 8000 فوتی از سطح دریا واقع شده است. برایس کراکر، مدیر اجرایی شرکت استرالیایی جروویس گلوبال گفت که این معدن در ماه فوریه به تولید کامل خواهد رسید و سالانه 2000 تن سنگ مایل به آبی استخراج می کند.

    کبالت یکی از اجزای حیاتی باتری‌های لیتیوم یونی است که برق ماشین‌های الکتریکی و کامیون‌ها را تامین می‌کنند. تقاضا برای کبالت از سوی خودروسازان در حال پیشی گرفتن از عرضه است.

    قیمت کبالت در سال گذشته دو برابر شد و به 32 دلار در هر پوند رسید و به قیمت فعلی 27.75 دلار سقوط کرد. قانون آب و هوا و مالیات و قانون کاهش تورم که در ماه آگوست تصویب شد، شامل مقرراتی است که در راستای توسعه زنجیره تامین باتری در ایالات متحده است که به طور بالقوه به نفع تامین کنندگان داخلی مواد معدنی کلیدی مانند کبالت است.

    چین بزرگترین تولید کننده کبالت تصفیه شده در جهان است. کبالتی که از معدن آیداهو می آید برای خودروسازان ارزشمندتر می شود زیرا به خودروهای آنها برای دریافت اعتبار مالیاتی واجد شرایط کمک می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر