تجدید آگهی فراخوان احداث زیربناهای معادن " در مهاباد و شاهرود

عصر معدن- آگهی فراخوان مناقصه عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران برای احداث زیربناهای معادن(راهسازی و برق رسانی) در مهاباد و شاهرود تجدید شد;

تجدید آگهی فراخوان احداث زیربناهای معادن " در مهاباد و شاهرود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، مناقصه انجام بهسازی راه دسترسی به معادن باریت شهرستان مهاباد به طول تقریبی 5 کیلومتر و همچنین احداث خط 20 کیلوولت دو مداره در راستای برق رسانی به معدن و کارخانه مس عباس آباد شاهرود به طول تقریبی 30 کیلومتر تجدید شد.

    ایمیدرو به عنوان دستگاه اجرایی طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در نظر دارد موضوع مناقصات را به صورت عمومی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار و به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

    تمام مراحل مناقصه از دریافت اسناد توان انجام کار تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارک الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام می شود.

    مهلت زمانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی این مناقصه از سامانه ستاد از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 آذرماه جاری تا 10 صبح روز چهارشنبه 28 آذرماه 97 عنوان شده است.

    همچنین آخرین مهلت ارایه پیشنهادها ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 12 دی ماه 97 اعلام شده است. مدت زمان انجام مناقصه در شهرستان مهاباد 10 ماه و در شهرستان شاهرود 6 ماه خواهد بود.

    مناقصه گران علاوه بر ارسال مدارک از طریق سامانه باید پاکت ها را در مهلت مقرر به مناقصه گزار به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به بهار، شماره 154،طبقه ششم، طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی تحویل دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر