راضیه علیرضایی:

آینده حمل مواد معدنى داشتن خطوط ریلی است

عصر معدن- رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوى گفت: اگر یک فهم مشترک شکل بگیرد میتوان به راحتى مشخص کرد که دوستان ما در شرکت تهیه و تولید مواد معدنى باید چه اقدامى انجام دهند.;

آینده حمل مواد معدنى داشتن خطوط ریلی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، راضیه علیرضایى در نشست مشترک کارگروه احیاى معادن کوچک و متوسط و فعالان حوزه کسب و کار سنگ آهن در استان خراسان رضوی گفت:  همیشه صحبت درباره سنگ آهن سخت است. ما آماده هستیم تا انجمن سنگ آهن فردى را معرفى کند تا بروکراسى ادارى استان بررسى و مشخص شود در چه قسمت هایى بروکراسى سخت تر از دیگر نقاط کشور است.

    به گفته وی، اشل کار براى همکارى با گلگهر به میزان ٥۰ میلیون تن است.
    وی افزود: حفظ معادنى که در اختیار داریم کاملا حرف درستى است، اما نگه داشتن آنها هم نیازمند بررسی است.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی ادامه داد: آمادگی برای ورود به کار سرمایه گذار بخش خصوصى وجود دارد. در واقع هراندازه سرمایه گذارى با هزینه کمتری انجام شود سود بیشترى به همراه دارد.
    وی افزود: حقوق دولتى براى دولت است و مجلس نیز سالانه میزان آن را تعیین مى کند اما در مورد جرایم باید انجمن سنگ آهن با دکتر جهانگیرى مکاتبه داشته باشند تا این موضوع حل شود.
    به گفته علیرضایی، آینده ما براى حمل مواد معدنى داشتن خطوط ریلی است. ما نیز آمادگى داریم ٢ خطه شدن ریل را براى پروژه آهن به سرمایه گذاران معرفى کنیم.
    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی ادامه داد: اگر امروز سرمایه گذاران قرار داد خرید و انتقال آب به سنگان را امضا کنند این پروژه به مرحله اجرا مى رسد.
    وی ادامه داد: معادن کم بازده مشکلشان با روش اکتشاف حل خواهد شد.
    وی افزود: هرکسى براى توسعه معدن سنگان اقدام کند ما از آن استقبال می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر