ارباب زاده خبر داد:

راه اندازی سیستم تصفیه پساب فولاد سفیددشت توسط متخصصان ایرانی/ پیشرفت فیزیکی واحد فولادسازی به ۷۷ درصد رسید

عصر معدن- مدیر مجتمع فولاد سفیددشت از راه اندازی سیستم پساب این مجتمع توسط متخصصان ایرانی خبر داد و گفت: عملیات ساخت این طرح دانش بنیان با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان طی مرداد ماه جاری به اتمام رسید.;

راه اندازی سیستم تصفیه پساب فولاد سفیددشت توسط متخصصان ایرانی/ پیشرفت فیزیکی واحد فولادسازی به ۷۷ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، محمود ارباب زاده افزود: عملیات ساخت سیستم تصفیه پساب(UF) فولاد سپیددشت توسط متخصصان دانشگاه صنعتی اصفهان و یک شرکت پیمانکاری به اتمام رسیده و آماده راه اندازی است.

    وی با اعلام اینکه این سیستم در شمار طرح های دانش بنیان قرار دارد، افزود: در زمینه تامین زیرساخت ها، برنامه استفاده از ظرفیت های داخلی هدفگذاری شده است.

    مدیر مجتمع فولاد سفیددشت گفت: همچنین سیستم های های روشنایی جاده های دسترسی و محوطه این مجتمع به بهره برداری رسیده است.

    پیشرفت فیزیکی 77 درصدی واحد فولاد سازی

    ارباب زاده با اشاره به وضعیت واحد فولاد سازی این مجتمع اعلام کرد: تا پایان تیرماه امسال، پیشرفت فیزیکی واحد فولادسازی مجتمع به 77 درصد رسیده است.

    ارباب زاده در بخش دیگری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تعمیرات سالانه تجهیزات این مجتمع گفت: طی 12 تا 29 مرداد جاری، برنامه های مرتبط با تعمیرات سالانه عملیاتی شد و برنامه تولید طی ماه های آتی با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

    فولاد سفیددشت با مشارکت 65 درصدی فولاد مبارکه و 35 درصدی ایمیدرو، از طرح‌های فولادی کشور است که در سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر