عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

به روز شدن پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، اقدامی مثبت است

عصر معدن- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سال های گذشته، حقوق بازنشستگان فولاد با تاخیر پرداخت می شد اما اکنون شاهد هستیم که پرداخت حقوق این عزیزان به روز شده که این یک نکته و اقدام مثبت است.;

به روز شدن پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد، اقدامی مثبت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد رمضانعلی سبحانی فر با بیان این مطلب در ادامه  تصریح کرد: امیدواریم که به روز شدن پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد پایدار بوده و ادامه داشته باشد.

    وی افزود: در گذشته، بازنشستگان فولاد بابت تاخیر در پرداخت حقوق های خود گلایه ها و شکایت های فراوانی داشتند اما با اقدام صندوق بازنشستگی فولاد در پرداخت به موقع حقوق آنان، میزان گلایه ها و شکایت ها خیلی کمتر از قبل شده است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قطعا باید تغییراتی در ساختار صندوق بازنشستگی فولاد خصوصا در بخش منابع مالی و اقتصادی آن انجام شود تا شاهد بهبود وضعیت این صندوق باشیم. البته شواهد حاکی از آن است که نگاه جدیدی در صندوق بازنشستگی فولاد حاکم شده و اصلاح ساختار صندوق و شرکت های تابعه نیز در راستای همین نگاه جدید است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر