دانش بنیان‌ها و فعالان صنعت فولاد کشور گردهم آمدند

عصر معدن- شرکت‌های دانش بنیان و فعالان صنعت فولاد کشور امروز یکشنبه دریک رویداد فناورانه سه روزه در صندوق نوآوری وشکوفایی جهت معرفی دستاوردها و ارایه نیازهای فناورانه این صنعت، گردهم آمدند.;

دانش بنیان‌ها و فعالان صنعت فولاد کشور گردهم آمدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت فولاد چهارمین رویداد فناورانه‌ای است که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی جهت معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان به صنایع کشور و نیز تامین نیاز شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور و در راستای حمایت از رونق تولید و ساخت داخل محصولات و ملزومات کشور برگزار می‌شود.

    این گردهمایی سه روزه از امروز هفتم مهر ماه تا 9 مهر ماه جاری با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از تولید داخل و توسعه همکاری‌های فناورانه میان تولیدکنندگان بزرگ و صاحب‌نام صنایع آهن و فولاد کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران برگزار شده است.

    برگزاری نشست‌های معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت آهن و فولاد، نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌ها، نشست‌های B2B، نشست‌های انتقال تجربه، نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور صنعت آهن و فولاد، نمایشگاه نیازهای فناورانه صنایع آهن و فولاد از جمله بخش‌هایی است که در این سه روز برگزار می‌شود.

    در ابتدای این گردهمایی خدمات و ابزارهای مالی صندوق نوآوری و شکوفایی به‌عنوان برگزارکننده این گردهمایی و اصلی‌ترین نهاد تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی شد. بنابر رویدادهای گذشته قراردادهای همکاری فناورانه‌ که طی این گردهمایی میان شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان منعقد می‌شود، از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی تامین مالی خواهد شد.

    در این رویداد 11 شرکت بزرگ صنعت فولاد از جمله فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین خوزستان، فولاد مبارکه اسفراین، ذوب آهن اصفهان، شرکت مهندسی فنآوری معادن و فلزات و فولاد هرمزگان نیازهای فناورانه خود را معرفی می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر