وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد:

تفویض اختیار به انجمن ها در ایجاد ارزش افزوده معادن به شرط پاسخگویی آنها

عصر معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت بر توجه ویژه به انجمن های تخصصی و تفویض اختیار به آن‌ها به شرط پاسخگویی و مسؤولیت پذیری آن‌ها تأکید کرد.;

تفویض اختیار به انجمن ها در ایجاد ارزش افزوده معادن به شرط پاسخگویی آنها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی با بیان این مطلب، افزود: به منظور تسهیل هر چه بیشتر در محیط کسب و کار، آماده تفویض برخی اختیارات دیگر به انجمن‌های تخصصی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت البته با قبول مسئولیت و پاسخگویی هستم.

    وی به دیدارهای خود با اعضای چند انجمن اشاره کرد و گفت: در دیدارهای جداگانه‌ای که با اعضای انجمن تولیدکنندگان سیمان ،اعضای انجمن سنگ و انجمن سرب و روی داشتم بر این موضوع با توجه به شرایط کنونی تأکید داشتم.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تفویض اختیارات با این شرط از تمرکز امور در یک نقطه جلوگیری می کند، تصریح کرد: افزایش سرعت خدمات رسانی با جلوگیری از بروکراسی اداری سبب تسهیل فرآیندها خواهد شد.

    رحمانی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های صادراتی انجمن‌های تخصصی، گفت: امسال سال رونق تولید است و از همه توان‌ها و ظرفیت‌ها برای رسیدن به این هدف استفاده خواهیم کرد.

    وی در ادامه با اشاره به دیگر پتانسیل‌های انجمن‌ها، افزود: به عنوان نمونه از ظرفیت انجمن‌های معدنی برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و ایجاد ارزش افزده ، نوسازی معادن و فعال کردن معادن کوچک مقیاس و بنگاه‌های کوچک و متوسط(SME) های معدنی می توان استفاده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر