رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

اراده فولاد مبارکه در بهره مندی از توان داخلی ستودنی است

عصر معدن- رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در جریان دیدار با مدیرعامل فولاد مبـــــارکه راهـــــکارهای استــــفادۀ حداکثری از توان داخلی کشور را موردبررسی و تبادل نظر قرار دادند.;

اراده فولاد مبارکه در بهره مندی از توان داخلی ستودنی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در این دیدار سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تاکید بر اینکه اعتماد به دانش داخلی قطعا نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت، گفت: این اتاق همیشه حامی و بازوی فکری فولاد خواهد بود.
    وی در ادامه از برگزاری همایشی با حضور استارت‌آپ‌ها و شتاب دهنده‌ها در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: با حضور فعال فولاد مبارکه در این همایش و اعلام نیازهای این شرکت می توان از دانش فنی و تخصص شتاب دهنده‌ها در راستای رفع نیازهای فولاد و بی اثر کردن تحریم ها بهره برد.
    این گزارش حاکی است در این جلسه حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ضمن تشکر از حضور رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، برای همکاری مستمر فولاد مبارکه با اتاق اعلام آمادگی کرد و افزود: ما در تمامی جلسات موردنیاز حضور فعال خواهیم داشت.
    عظیمیان تصریح کرد: فهرست تمامی اقلام موردنیاز فولاد مبارکه تهیه و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت تا با استفاده از توان و دانش فنی داخلی این نیازها رفع شود.
    مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین حمایت کامل از شرکتهای دانش بنیان،استارت‌آپ‌ها و شتاب دهنده ها برای تأمیـــــن نیــــــاز فــــــولاد مبارکه را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر