مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

دولت احیای زاینده رود را از حرف به عمل تبدیل کند

عصر معدن- مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: زاینده رود نیازمند نگاه ملی است و مردم اصفهان انتظار ندارند که این مسئله مهم فراموش شود.;

دولت احیای زاینده رود را از حرف به عمل تبدیل کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» محمد ناظمی هرندی با اشاره به حمایت شرکت فولاد مبارکه از استعفای دسته جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین حمایت معنوی و مادی فولاد مبارکه از انتقال آب خلیج‌فارس به اصفهان، گفت: نمایندگان استان اصفهان فارغ از طیف‌ها و وابستگی‌های سیاسی که دارند به‌صورت دسته‌جمعی استعفای دادند و فولاد مبارکه با توجه به‌درستی این کار، از آنان حمایت کرد.

    مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: دلیل استعفای نمایندگان عدم‌حمایت حاکمیت اعم از مجلس و دولت، از آب اصفهان و مقابله با خشکی زاینده رود است و مجتمع فولاد مبارکه از این کار حمایت کرد به دلیل اینکه اعتقاد دارد که مسئولان و دولت محترم باید از حد حرف بگذرد و به عمل برسند.

    ناظمی هرندی بابیان اینکه حق اصفهانی‌ها نیست آب که مهم‌ترین مشکل آن‌هاست، به‌عنوان یک موضوع کوچک به آن نگاه شود تصریح کرد: موضوع آب موضوع همه مردم اصفهان است و زاینده رود زندگی اصفهان است و اگر نباشد اصفهان نابود می‌شود و باید مرکز تمدن فرهنگ و هنر کشور حفظ شود.

    مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه کرد: پیام این استعفا مهم است و باید به مسئولین رسیده باشد و باید حمایت کنند و بیش‌ازپیش مهربانی کنند.
    وی با اشاره به توانمندی و پیش‌قدم بودن اصفهانی‌ها در همه زمینه‌ها، افزود: شرکت فولاد به‌عنوان بخشی از کل صنعت اصفهان فعالیت‌ هایی اعم از کاهش مصرف آب از زاینده رود، استفاده از پساب را با سرمایه گذاری های میلیاردی همواره مد نظر داشته و انجام داده است.

    ناظمی هرندی بیان کرد: فولاد مبارکه در پروژه‌های مختلف ملی سرمایه‌گذاری کرده است اما این حضور به معنای این نیست که در ساختار بودجه کشور اصفهان را فراموش کنیم.
    وی با تاکید بر اینکه برخی از موضوعاتی که جز اولویت‌های بوده و در طرح‌های جامع  آب و شورای عالی آب مصوبه دارد، در حال فراموش‌شدن است، تصریح کرد: بارگذاری‌هایی بر روی زاینده رود در خارج استان شده است و این‌ها بارگذاری‌ها به‌شرط افزایش ورودی‌ها بوده که تاکنون انجام‌نشده است.

    وی با اشاره به حمایت مادی و معنوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از طرح احیای زاینده رود گفت: طرحی مطرح شد و فولاد مبارکه به‌عنوان پیشتاز، محور اجرای این پروژه شد و به‌سرعت شرکتی را تأسیس کرد.
    ناظمی هرندی افزود: چند صنعت و دستگا‌ه‌های دیگر به همراه فولاد مبارکه در کنار هم جمع شدند و اعلام آمادگی کردند که انتقال آب شیرین از خلیج‌فارس به اصفهان را انجام دهند.

    وی بابیان اینکه پروژه‌هایی مانند انتقال آب نیازمند حمایت‌های حاکمیتی است، خاطرنشان کرد: فکر نکنیم که اصفهانی‌ها به فکر خود هستند و مسئولین فراموش کنند که باید نقش خود را ایفا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر