موزه الماس گشایش یافت

عصر معدن- موزه DIVA، موسسه ای که با ایده برجسته کردن داستان هایی که در پشت برخی از الماس های زیبا جهان قرار دارد، ایجاد شده است، این موزه در آنتورپ بلژیک، افتتاح شد.;

موزه الماس گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، آنتورپ از قرن شانزدهم، خانه ای برای متصدیان نقره، جواهرات و فروشنده الماس شناخته شده است و این موزه جدید 850 متر مربع تلاش می‌کند تا نشان دهد چگونه در طول زمان، روش های مختلفی برای استفاده از فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین نمایشگاه‌های موزه در همکاری با محققان، دانشگاه ها و مؤسسات مرتبط آماده شده‌اند.
    وب سایت DIVA این مکان را یک مرکز اطلاع رسانی پر جنب و جوش و تعاملی تعریف می‌کند. جایی که صنعت خلاق الهاماتی را ایجاد می کند که اطمینان حاصل خواهد کرد که آنتورپ موقعیت برجسته خود را در نقشه جهان حفظ می کند.
    ماینینگ نوشت: این موزه به شش اتاق تقسیم شده‌است که بازدیدکنندگان بتوانند مجموعه‌ای از اشیا کنجکاو از قبیل چکمه‌های مزین به الماس را ببینند، درباره هنر تجارت الماس مطلع شوند، توضیح دهند که چگونه الماس به مدت 550 سال راه خود را به آنورس باز کرده‌است، یا جنایات الماس را مطالعه می‌کند و چه کاری برای رفع این مشکل انجام شده‌است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر