آیا چین تولید فولاد را کاهش می‌دهد؟

عصر معدن- تحلیلگران می‌گویند کاهش تولید که برای زمستان امسال توسط تانگشان، شهر برتر چین در فولاد صادر شده‌، کمتر از سال گذشته به نظر می‌رسد، اما به طور بالقوه حتی اگر این شهر به دنبال مبارزه با آلودگی با کاهش مه غلیظ باشد خروجی را بالا نگه می‌دارند.;

آیا چین تولید فولاد را کاهش می‌دهد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، براساس فهرستی از محدودیت‌های موجود در یک اعلامیه دولت محلی که در اواخر روز پنج شنبه صادر شد، متوسط تولید کارخانجات در این شهر به میزان 30 تا 35 درصد کم‌تر از سال گذشته خواهد بود.
    از 36 تولید کننده فولاد در تانگشان، 22 مورد به منظور کاهش تولید حدود 30 درصد و 9 کارخانه نیز به 50 درصد کاهش تولید را در دستورکار قرار دادند.
    برخلاف سال گذشته، پکن به دولت‌های محلی اجازه داده‌است تا در این زمستان با محدودیت‌های خروجی خود مخالفت کنند.
    ژائو یو، تحلیلگر Huatai Futures، گفت: از نظر چشم انداز ، امسال به نظر می رسد میزان کاهش ملایم‌تر از سال گذشته باشد. اما هنوز مشخص نیست خروجی قطعی کارخانه فولاد در تانگشان افزایش خواهد داشت یا نه، زیرا دولت نگفته است که کاهش تولید دقیقا چه زمانی اجرایی خواهد شد .
    دولت تانگشان گفته است طرح محدودیت‌های خروجی برای یک دوره مشاوره عمومی از 18 تا 22 اکتبر باز است.
    در این میان، به 3کارخانه که نتوانستند تجهیزات ضدآلودگی خود را ارتقا دهند و تنها محصولات فولادی با کیفیت پایین تولید کنند، گفته شد که خروجی را تا 60درصد کاهش داده و تمام ماشین‌های پخت خود را تعطیل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر