بزرگان معدن و صنایع معدنی در جایگاه برترین های فهرست ۵۰۰ شرکت

عصر معدن- شرکت های ملی صنایع مس، فولاد مبارکه، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو و توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان شرکت های برتر بیست و ششمین دوره رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران معرفی شدند.;

بزرگان معدن و صنایع معدنی در جایگاه برترین های فهرست ۵۰۰ شرکت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این رویداد که با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و همچنین محمد رضا موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو و مصطفی مومنی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، مدیران عامل بزرگان معدن و صنایع معدنی دریافت لوح تقدیر دریافت کردند.

    در همایش بیست و ششم معرفی 500 شرکت برتر، شرکت ملی صنایع مس ایران با کسب رتبه اول در شاخص های" فروش "، "بهره وری کل عوامل" و " بازده فروش" در گروه فلزات غیر آهنی و رتبه ششم در "شاخص ارزش افزوده" ، موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

    از سوی دیگر شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) رتبه نخست از نظر شاخص فروش (درآمد) را در گروه سرمایه‌گذاری‌های مالی کسب کرد.

    همچنین شرکت فولاد مبارکه موفق به کسب رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات آهنی، رتبه دوم در سه شاخص ارزش افزوده، سودآوری و ارزش بازار، رتبه هشتم در شاخص فروش و رتبه‌ سوم در اشتغال‌زایی بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) شد.

    شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز توانست در رتبه اول از نظر بهره وری کل عوامل و رتبه اول از نظر شاخص بازده فروش در گروه فلزات آهنی کشور قرار گیرد.

    از دیگر سو شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در گروه شرکت های فلزات آهنی رتبه 8 کشور را کسب کرد و در بین پنجاه شرکت برتر کشور جای گرفت.

    همایش معرفی 500 شرکت برتر، "فروش" (درآمد) را به عنوان شاخص، به همراه 32 شاخص از جمله نرخ بهره وری، اشتغال، صادرات، قیمت به درامد، بازده فروش، سودآوری، ارزش بازار و ... را مبنای معرفی شرکت ها قرار می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر