نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه استان اصفهان

عصر معدن- نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور دکتر حسن محمدی مدیر روابط عمومی این هلدینگ ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و دکتر علی راعی مشاور رسانه ای و امور مجلس مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با هدف هم اندیشی جهت توسعه فعالیت های رسانه ای شستا یکشنبه ۱۰ آذرماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد .;

نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه استان اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،دکتر حسن محمدی در این نشست ، به تشریح فعالیت های هدلینگ شستا پرداخت و گفت : این هلدینگ دارای سهام مدیریتی در بیش از 187 شرکت می باشد و 60 هزار نفر در استان های مختلف کشور در آن فعالیت می کنند .
    وی با بیان اینکه مدیرعامل شستا توجه ویژه‌ای به حوزه رسانه‌ دارد، گفت: با توجه به گام‌های موثری که شستا برای بورسی‌شدن برمی‌دارد، حوزه رسانه از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا به دلیل تنوع استانی شرکت‌های تابعه شستا در کشور، نقش رسانه‌های استانی پررنگ‌تر و ویژه‌تر می‌شود.
    مدیر روابط عمومی شستا اظهار داشت : برخی از مسئولین روابط عمومی شرکت های تابعه شستا تشکیل دهنده شورای ارتباطات این هدلینگ هستند و این افراد از بین روزنامه نگاران با سابقه ای انتخاب شده اند که در حوزه خود تخصص دارند و از دانش آن ها جهت توسعه ارتباطات شستا بهره گرفته می شود .
    دکتر محمدی از تدوین سند راهبردی رسانه ای هلدینگ شستا خبر داد و گفت : این سند هنوز ابلاغ نشده است و با تایید دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا به زودی ابلاغ می گردد تا فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه شستا از حالت جزیره ای خارج شده و یکپارچه و هماهنگ شود . 
    در این نشست ، اصحاب رسانه استان اصفهان ، نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت توسعه ارتباطات شستا و رسانه های این استان بیان نمودند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر