در دوره مدیریت جدید ایمیدرو، شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود

عصر معدن- رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، گفت: دکتر کرباسیان ارتباط خوبى با بخش خصوصی داشتند اما در این جلسه توفیق آشنایی با آقاى غریب پور را داریم و مى‌توانیم شاهد اتفاق‌هاى خوب را در دوره مدیریت ایشان باشیم.;

در دوره مدیریت جدید ایمیدرو، شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» بهرام شکوری در جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنى اتاق بازرگانى ایران با رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار کرد: یکى از فاکتور هاى خوب ایمیدرو در اختیارداشتن منابع انسانى خوب مانند دکتر سعدمحمدى است.
    به گفته وی، با افکار توسعه اى رییس هیات عامل ایمیدرو شاهداتفاقات خوب خواهیم بود. در کمیسیون معادن و صنایع معدنى اتاق ایران نمایندگان تشکل هاى معدنى حضور دارند.

    وی گفت: اگر اطلاعات انرژى اتمى در اختیار قرار بگیرد بخشى از موازى کارى ها حذف مى شود. در باطله هاى سنگ آهن ٢۰ درصد ماده معدنى وجود دارد و خود آنها یک معدن است.

    شکوری ادامه داد: کشور ایران را به نام طلا و مس مى شناسند، بنابراین کار خوبی است که اگر طرح جامع مس و طلا نیز مانند طرح جامع فولاد نوشته شود و ایمیدرو نیز در این زمینه حمایت کند.

    احمد شریفی، دبیر انجمن سنگ ایران نیز در این جلسه اظهار کرد: در گذشته جلساتى را با دکتر کرباسیان داشتیم و امروز خوشحالم که نگاه مهندس غریب پور نیز نگاهى مثبت به عملکرد ما دارند.
    به گفته وی، اگر قرار است به اشتغال فکر کنیم در میان معادن و صنایع کوچک جایگاه مهمى دارند.
    شریفی ادامه داد: یک تفاهم نامه با ایمپاسکو در زمینه معادن کوچک داریم و تقاضای ما این است که این تفاهم نامه محور قرار بگیرد تا با کمک ایمیدرو این بار به مقصد برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر