دلیل افزایش تولید فولاد چین چیست؟

عصر معدن- چین برای سومین ماه متوالی رکورد تولید فولاد را رونق می دهد.;

دلیل افزایش تولید فولاد چین چیست؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، تولیدکنندگان فولاد چین در ماه ژوئن میزان تولید مواد ساختمانی را کاهش دادند، زیرا تولیدکنندگان با عجله  به دنبال پول نقد در حاشیه های سنگین به وجود آمده هستند.
    در ماه گذشته، چین، که تقریبا نیمی از ظرفیت جهان را دارد، 80.2 میلیون تن فولاد خام تولید کرد. این در حالی است طبق آمار انجمن جهانی فولاد ایالات متحده  81.6 میلیون تن در  سال 2017 تولید داشته است.
    براساس محاسبات رویترز ، خروجی ماه ژوئن کم‌تر از 81.13 میلیون تن بوده‌است، اما ماه ژوئن یک روز کم‌تر دارد و یک رکورد جدید روزانه برای ماه سوم به میزان 2.67 میلیون تن دارد.
    ریچارد لو، تحلیلگر  CRU در پکن گفت : کارخانه‌های فولاد به سرعت جذب می‌شدند تا بیشترین سود را به همراه چک‌های زیست‌محیطی به دست آورند. 
    این داده‌ها ممکن است باعث شعله‌ور شدن آتش تلخ چین و آمریکا شوند.

    ایالات‌متحده و اروپا چین را به صادرات مازاد فلزات مازاد، آزار دادن به رقبای بین‌المللی متهم کرده‌اند.
    حتی پس از واشنگتن اعمال مقررات واردات برای محافظت از صنایع ایالات متحده، صادرات فولاد چین در ماه گذشته به 6.94 میلیون تن افزایش یافت که بالاتر از ژوئیه 2017 بود،

    افزایش تولید نیز به این دلیل اتفاق می افتد که چین برخی از کارخانجات را خاموش کرده است تا از آلودگی محیط زیست جلوگیری کند و بازرسی های زیست محیطی را افزایش داده و این پیشنهاد نشان می‌دهد که کارخانه‌های جدید با سود مالی بیشتری عمل می‌کنند.

    تولید فولاد چین در نیمه اول 6 درصد افزایش یافت و به 451.2 میلیون تن رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر