مدیرعامل فولادخوزستان:

بخشنامه صادره معاونت معدنی وزارتخانه مغایر با نظر وزیر است

عصر معدن- محمد کشانی، عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد اظهار داشت: بخشنامه صادره معاونت معدنی وزارتخانه درخصوص محدود کردن خرید شمش فولاد به واحدهایی که در سایت بهین یاب عضویت دارند، مغایر با نظر وزیر و برخلاف بخشنامه معاونت حقوقی ریاست جمهوری است.;

بخشنامه صادره معاونت معدنی وزارتخانه مغایر با نظر وزیر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت فولادخوزستان، دوم مردادماه 98 جعفر سرقینی معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت طی نامه‌ای به مدیرعامل بورس کالا، اعتراض تعدادی از واحدهای نوردی به مقام عالی وزارت در خصوص نحوه عرضه شمش فولاد در بورس کالای ایران را یادآور و خواستار آن شد که از امروز پنجم مردادماه فقط به واحدهای مندرج در لیست بهین یاب اجازه خرید شمش فولاد داده شود.
    در همین راستا، محمد کشانی عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: تجربه نشان داده، هر کجا دولت با تشکل ها و انجمن ها مشورت کرده موفق بوده و برعکس هر کجا انجمن ها و تشکل ها نادیده گرفته شده اند، نتایج خوبی به همراه نداشته است.
    وی یادآور شد: معاون حقوقی ریاست جمهوری نیز در نوزدهم تیرماه امسال طی بخشنامه ای که برای همه دستگاه های دولتی از جمله وزارتخانه ها صادر شد، اخذ تصمیمات را منوط به گرفتن نظر کارشناسی انجمن ها کرده است.
    کشانی بیان داشت: در این زمینه انجمن تولیدکنندگان فولاد هم طی نامه ای معترض شده و اعلام کرده که بخشنامه یاد شده یک تصمیم یک شبه بوده و هیچ مشورتی از انجمن گرفته نشده است.
    وی ادامه داد: نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر مشورت از انجمن ها و تشکل هاست، بر این اساس بخشنامه صادره آقای سرقینی مغایر با نظر وزیر و برخلاف نظر معاونت حقوقی ریاست جمهوری است.
    این عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد خاطرنشان کرد: در این زمینه، از وزارتخانه خواسته ایم تا فهرست واحدهای شاکی و معترض را اعلام کند.
    وی ابراز امیدواری کرد: انجمن تولیدکنندگان فولاد بتواند بازوی خوبی برای مقابله با تصمیمات یک شبه و خلق الساعه ای باشد که در ادامه، کشور را با مشکلات متعدد مواجه می سازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر