بازارهای جهانی متاثر از تصمیمات ترامپ

عصر معدن- طلا و دلار به دلیل تصمیمات ترامپ با نوسان مواجه می شوند.;

بازارهای جهانی متاثر از تصمیمات ترامپ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، دلار پس از آنکه بسیاری از سود و زیان هایش از بین رفت، و پس از آنکه دونالد ترامپ از صندوق فدرال برای افزایش نرخ بهره انتقاد کرد، تقویت شد. سهام U.S.  به طور عمده پایین بود زیرا سهام مالی منجر به کاهش شد.
    در اوایل روز پنج شنبه، کالاها  به زمین اصلاح رفته بودند اما دوباره در مواجهه با شورش  دلار و تنش‌های شدید تجاری جهانی به سر می برند. در میان مسائل مهم اخیر، مس در زیر 6،000 دلار قرار دارد و طلا از 1،220 دلار گذشت.
    ترامپ از بانک مرکزی در مصاحبه‌ای با شبکه سی بی سی ابراز ناامیدی کرد. این انتقاد به دنبال ارزیابی خوش Jerome Powell’s از اقتصاد داخلی در این هفته است.
    یکی از استراتژیست های ارشد ارز خارجی گفت: این بازار پیش از این به چالش کشیده شده‌است، درواقع این یک واکنش دو ضرب است.
    در حالی که نظر Jerome Powell’s  آن است که اقتصاد ایالات متحده ممکن است هنوز به اشتغال کامل نرسیده است، انتظارات سرمایه گذاران را برای راه اندازی تنگناهایی پولی تسویه کرد، اما تقویت دلار برای بهبود وضعیت خاورمیانه کمی کم شده است. تمرکز فوری در بازار سهام بر روی نتایج شرکت قرار می گیرد، اما تهدیدات تجاری هرگز دور از دسترس نیست. چین روز پنج شنبه اعلام کرد که جنگ تجاری را نمی خواهد، اما از آن نمی ترسد.
    نفت خام غرب تگزاس 1.5 درصد افزایش یافت و به 69.76 دلار در هر بشکه رسید. پس از رسیدن به ضعیف ترین سطح بیش از یک سال، طلا با 0.3 درصد کاهش به  1،224.35 دلار در هر اونس رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر