با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو و استاندار اصفهان انجام شد

آغاز عملیات ساخت مجتمع توانبخشی معلولان و سالمندان

عصر معدن- با حضور مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو ، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، بهرام سبحانی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان، کریمی دستیار ارشد استاندار اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی استان، عملیات ساخت مجتمع توانبخشی معلولان و سالمندان در شهر جدید بهارستان به زمین زده شد.;

آغاز عملیات ساخت مجتمع توانبخشی معلولان و سالمندان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، این مجتمع توانبخشی  در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی و ارایه خدمات عام المنفعه، توسط موسسه خیریه قائم الرضا، احداث می شود.

    علاوه بر مجتمع خدمات  توانبخشی و درمانی معلولان و سالمندان ، مرکز مشاوره خانواده و ژنتیک توسط این موسسه خیریه احداث و تجهیز می شود.
    این پروژه در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع اجرا می شود. پیشتر موافقتنامه اصولی این پروژه، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی کشور و کمیسیون ماده 5 مسکن و شهرسازی دریافت شده و پس از آن، پروانه احداث نیز از سوی شهرداری شهر جدید بهارستان صادر شده است.

    شرکت مهندسی فولاد تکنیک مسئولیت اجرای پروژه احداث مجتمع خدمات توانبخشی و درمانی معلولان و سالمندان و نیز ایجاد مرکز مشاوره خانواده و ژنتیک را بر عهده گرفته است. این طرح در 3 فاز از مرحله تهیه نقشه های اجرایی تا نظارت بر حسن اجرای پروژه انجام می شود.

    به گفته محمد ابکاء، مدیرعامل شرکت فولاد تکنیک، میزان سرمایه گذاری فاز نخست این پروژه (احداث مرکز معلولان جسمی و ذهنی) حدود 7 میلیارد تومان است که طی 2 سال انجام می شود. وی تصریح کرد: این مرکز، به صورت شبانه روزی نگهداری از 210 نفر معلول جسمی و ذهنی را انجام می دهد.

    کل سرمایه گذاری 3 فاز این پروژه، 18 میلیارد تومان است و مدت زمان اجرای فازهای 2 و 3 نیز پس از اتمام فاز نخست تعیین می شود.
    مجتمع فوق براساس استانداردهای مورد نظر وزارت مسکن و شهرسازی، سازمان بهزیستی کشور و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اصفهان ساخته خواهد شد.
    موسسه خیریه قائم الرضا، پیش از این نیز نوسازی و بهره برداری از مرکز درمانی توانبخشی شهید مدنی زرین شهر استان اصفهان را با صرف هزینه 2.8 میلیارد تومان انجام داد. آن مرکز با هدف ارایه خدمات شبانه روزی به 250 نفر فعالیت می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر