آرامش را با سنگ « Aquamarine»تجربه کنید

عصر معدن- Aquamarine ، با بهره گیری از روح آرامش‌بخش اقیانوس زیبا، قدرت شفا ناپذیری از آب‌های باستانی، زندگی روزمره زمین را ثبت می‌کند.;

آرامش را با سنگ « Aquamarine»تجربه کنید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، سنگ Aquamarine که در فولکلور باستانی به عنوان گنج مشهور است، برای مجموعه جواهرات شما ضروری است ، زیرا به برقراری ارتباط دوباره ما با آب، ریشه‌ زندگی روی کره زمین کمک می‌کند.
    جذب شدید به انرژی آبی یخی Aquamarine ، نشانه این است که شما به مقداری ویتامین " دریای " و خواص درمانی احیا کننده آب نیاز دارید. بهتر است این سنگ را به وسیله استفاده از گردنبند و یا دستبند با پوست خود ارتباط دهید آن گاه خیلی سریع  تاثیر آرامش‌بخش آن را بر روی پوست خود احساس کنید. در گوهر Aquamarine، شادی در امواج وجود دارد، به ویژه زمانی که آن را به ناحیه قلب خود نزدیک نگه می دارید.

    راه آسان  برای استفاده از خواص این سنگ آهن است که ازیک گردن‌بند بلند استفاده کرده تا سنگ‌ها در تماس مستقیم با مرکز انرژی حاکم بر قلب باشند. هر زمانی که به آن نیاز دارید، سنگ را به عنوان یادآوری برای باز کردن قلب خود به جای این که اجازه دهید احساسات منفی رهبری را به دست بگیرند ، لمس کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر