در جلسه سیاست گذاری تامین مالی طرح های توسعه مطرح شد:

جعفری: برنامه اعلام فراخوان جذب سرمایه گذار برای معدن A۲۱ یزد و محدوده های جدید

پیشنهاد تشکیل شرکت سهامی عام پروژه "آب" در حوزه زیرساخت

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو از برنامه اعلام فراخوان جذب سرمایه گذار برای محدوده های جدید معدنی و همچنین معدن سنگ آهن A۲۱ در استان یزد خبر داد و گفت: اکثر محدوده هایی که به فراخوان خواهد رفت، دارای ذخایر سنگ آهن، مس و طلا است.;

جعفری: برنامه اعلام فراخوان جذب سرمایه گذار برای معدن A۲۱ یزد و محدوده های جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری که در جلسه سیاست گذاری برای تامین مالی طرح های توسعه (شرکت سهامی عام پروژه) با حضور نمایندگان شرکت های بزرگ معدنی سخن می گفت، افزود: محدوده های جدیدی که در مرحله اخذ پروانه اکتشاف است، طی فراخوان جذب سرمایه گذار به زودی اعلام خواهد شد.
    وی گفت: محدوده های جدید در قالب بسته های مختلف و با تایید مقام عالی وزارت و معاونت معدنی وزارتخانه، تا پایان سال برای مزایده اطلاع رسانی می شود.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: عمده این محدوده ها، فلزی است که شامل پروانه اکتشاف، گواهی کشف و معادن می شود.
    تامین مالی در قالب شرکت سهامی عام پروژه
    جعفری خطاب به شرکت های معدن و صنایع معدنی گفت: شرکت ها، پروژه های توسعه ای که قابلیت تامین مالی از طریق شرکت سهامی عام پروژه دارند را تا پایان هفته جاری به ایمیدرو معرفی کنند.
    وی افزود: این پروژه ها در معاونت و مدیریت های ایمیدرو بررسی و زمینه تامین مالی در قالب شرکت عام پروژه فراهم خواهد شد.

    زیرساخت و پیشنهاد تشکیل شرکت سهامی عام پروژه "آب"
    جعفری با اشاره به سیاست های توسعه ای ایمیدرو در بخش زیرساخت، گفت: توسعه زیرساخت ها از طریق سهامی عام پروژه به ویژه در حوزه احداث ریل و تامین آب و برق در دستور کار است.
    وی پیشنهاد داد: با تشکیل شرکت سهامی عام پروژه "آب" می توان نیاز صنایع معدنی به آب در نقاط مختلف کشور را تامین کرد. علاوه بر پروژه انتقال آب خلیج فارس، این رویکرد برای سایر سواحل کشور نیز قابلیت اجرا دارد.

    ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی
    رئیس هیات عامل ایمیدرو ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت ها در نقاط معدنی را مهم خواند و گفت: بحث مسئولیت های اجتماعی مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت است و باید به عنوان پیوست فعالیت شرکت ها در محل مناطق معدنی و کارخانه مورد توجه باشد.
    جعفری اعلام کرد: سیاست های فوق می تواند در توسعه و پشتیبانی از تامین مواد اولیه که قطعا در افزایش میزان سرمایه گذاری اثرگذار است، بیش از پیش شرایط را برای تحقق اهداف معدن و صنایع معدنی مهیا خواهد کرد.
    در این جلسه ویدئو کنفرانسی، امیر خرمی شاد معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، محمد آقاجانلو معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، امیر صباغ مدیر دفتر اقتصادی و سرمایه گذاری ایمیدرو و همچنین نمایندگان شرکت های مبارکه، ملی مس، توسعه معادن و فلزات، گل گهر، چادرملو و فولاد خوزستان حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر