در مراسم قرعه کشی رفاه کارت صندوق بازنشستگی فولاد مطرح شد:

صندوق بازنشستگی فولاد با فروش سهام شرکت‌ها تامین اعتبار می‌کند

عصر معدن- طرح توزیع کارت اعتباری خرید از فروشگاه زنجیره ای رفاه میان بازنشستگان فولاد که به همت صندوق بازنشستگی فولاد انجام شده، امروز طی مراسمی قرعه کشی میان دارندگان کارت‌های رفاه انجام شد. در این مراسم احمد میدری معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و محمدی مدیرعامل فروشگاه رفاه حضور داشتند.;

صندوق بازنشستگی فولاد با فروش سهام شرکت‌ها تامین اعتبار می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری «عصرمعدن»، محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در این مراسم اظهار کرد: ما امیدواریم کارت‌های رفاهی کمکی به هزینه‌های زندگی بازنشستگان باشد وبا استفاده از آنها به خرید کالای ایرانی کمک شود. چرا که با توجه به  فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی امید است این حرکت در دیگر صندوق ها نیز اتفاق افتد و از مزایای این کارت‌ها استفاده شود.
    مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد همچنین از تامین اعتبار برای پرداخت معوقات خبر داد.
    عسکری در پاسخ به خبرنگار «عصرمعدن» در خصوص اقدامات انجام شده این صندوق برای پرداخت معوقات بازنشستگان فولاد گفت: با حمایت دولت و وزارت محترم توانستیم در بودجه در ردیف 7 قرار بگیریم و امیدواریم پایداری در پرداخت حقوق بازنشستگان که یکی از دغدغه های مهم محسوب می شود را شاهد باشیم.
    وی تصریح کرد: در زمینه معوقات بحث هایی مطرح بود که از سال 90-91 باید این پرداخت از طریق صندوق بازنسشتگی فولاد انجام می گرفت. اولین برنامه ریزی ما براین است که از محل فروش سهام دیگر شرکت های مجموعه بتوانیم تامین اعتبار را انجام داده و این پرداخت ها را انجام دهیم.

    احمد میدری معاون رفاه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم اظهار کرد: صندوق فولاد در چند سال اخیر با مشکلات بسیاری روبرو بوده و موجب زحمات برای بازنشستگان و همچنین صندوق بازنشستگی فولاد و ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده است.
    وی ادامه داد: اکنون این مشکلات تا حدودی حل شده و نوسانات حقوقی آنها نیز کاهش پیدا کرده است. بخشی از مطالبات آنها تامین شده است. همچنین بحث خدمات رفاهی این افراد نیز توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد انجام شده است.
    محمدی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه  نیز در این مراسم اظهار کرد: حدود 4 ماه برنامه ریزی برای اجرایی کردن این طرح انجام شد تا بتوانیم کاری متفاوت انجام دهیم. چرا که ما می توانیم بازوی اجرایی دولت باشیم و تمام توان خود را در این صندوق بکار گیریم. بخشی از مصرف کنندگان شرکت‌های تعاونی خانواده های بازنشسته‌ها هستند و ما اولین فروشگاه را در شهر «زیرآب» تجهیز کرده ایم که به زودی راه‌اندازی خواهد شد. همچنین قرار است بعد از هر دوره که کارت‌های رفاهی در میان افزاد توزیع شد قرعه کشی انجام شود.
    به گفته وی، اکنون برای بیش از 80هزارنفر این کارت‌ها صادر شده و حدود 10هزار نفر آن را دریافت کرده اند.
    گفتنی است این کار با امضای قرارداد میان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه صورت گرفته است. این کارت‌ها به ارزش 2میلیون و 100هزارتومان به بازنشستگان داده شده و  در 10 قسط از حقوقشان کم می ‌شود.
    در این مراسم یکی از بازنشستگان صندوق فولاد برنده یک دستگاه خودرو برلیانس شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر