تقدیر «ناطق نوری» از اشتغال زایی چادرملو

عصر معدن- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کرد.;

تقدیر «ناطق نوری» از اشتغال زایی چادرملو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶:۰۰

    حجت الاسلام والمسلمین  علی اکبر ناطق نوری از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو روز دو شنبه از مجتمع های صنعتی و معدنی چادرملو در شهرستان اردکان یزد بازدید کرد.
    به گزاش پایگاه خبری «عصر معدن»،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ورود به مجتمع صنعتی چادرملو  از کارخانه فولاد و احیاء ، کارخانه گندله سازی و نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی بازدید و در جریان فعالیت ها و روند توسعه شرکت قرار گرفت .
    وی در این دیدار با تشکر از مجموعه کارآفرینان، مدیران و کارگران این مجموعه گفت: تاسیس این مجتمع باعث اشتغال فراوان در منطقه شده و امیدواریم با توسعه این طرح‌ها، بخشی از مشکلات کشور در حوزه اشتغال‌زایی رفع شود.
    وی با اشاره به موضوع آب به عنوان  یکی از مهمترین مسائل استان یزد، خاطرنشان کرد: مدیران باید با تکنولوژی‌های پیشرفته برای کاهش مصرف آب و نیز استفاده از پساب فاضلاب شهری  برنامه ریزی لازم را  انجام دهند و مردم نیز می بایست در مصرف آب صرفه جویی کنند.
    حجت الاسلام ناطق نوری همچنین از ایجاد و توسعه این مجموعه بزرگ اقتصادی در استان یزد در شرایط سخت تحریم تقدیر کرد
      در این بازدید استاندار یزد، نماینده ، امام جمعه و فرماندار شهرستان اردکان و مدیر عامل چادرملو وی را همراهی می کردند . 
    گفتنی است در مجتمع صنعتی چادرملو  واحدهای گندله سازی با ظرفیت تولید 3 میلیون و 600 هزار تن ، کارخانه فولاد چادرملو با ظرفیت 1 میلیون و 300 هزار تن ، واحد در حال اتمام مراحل ساخت احیای مستقیم،  با ظرفیت 1 میلیون 550 هزار تن  کارخانه آهن اسفنجی غدیر ایرانیان با ظرفیت 800 هزارتن و واحدهای 800 هزارتنی و آهن اسفنجی و 800 هزار تنی شمش فولاد ارفع مستقر هستند و در حال حاضر بیش از 2500 نیروی کار در این مجتمع مشغول بکار است.
    بر اساس همین گزارش حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری عصر دیروز بمنظور بازدید از مجتمع معدنی چادرملو عازم این مجتمع در 180 کیلومتری یزد شد .
    مجتمع معدنی چادرملو نیز سالانه با تولید 10 و نیم میلیون تن کنسانتره سنگ آهن یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی کشور است که علاوه بر تامین مواد اولیه تولید فولاد واحدهای تحت پوشش خود، سالانه بالغ بر 6 میلیون تن کنسانتره تحویل کارخانه های فولاد مبارکه و خوزستان می دهد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر