غریب پور در آیین افتتاح پایانه خدمات فنی شرکت چندوجهی فولاد لجستیک اعلام کرد:

ایجاد توازن در زنجیره تولید فولاد با توسعه فعالیت های اکتشافی

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه ایمیدرو به دنبال متوازن کردن زنجیره تولید فولاد است، گفت: این سازمان برای رفع مشکل سنگ آهن به عنوان ماده اولیه فولادسازان، ۴۰۰ هزار کیلومتر مربع پهنه اکتشافی جدید تعریف کرده است.;

ایجاد توازن در زنجیره تولید فولاد با توسعه فعالیت های اکتشافی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران،  خداداد غریب پور در آیین افتتاح پایانه خدمات فنی شرکت چندوجهی فولاد لجستیک افزود: ایمیدرو در توسعه برنامه های خود با رویکرد استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، توسعه اکتشافات را در دستور کار قرار داده است.

    غریب پور گفت: در این راستا با هدف تکمیل زنجیره های ارزش، کنسرسیوم اکتشاف متشکل از شرکت های بزرگ معدنی نیز تشکیل شده است.

    انتقال آب خلیج فارس
    وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: فاز نخست انتقال آب خلیج فارس به گل گهر تا پایان امسال انجام می شود و در فاز بعدی طی تابستان آینده، نیز به چادرملو می رسد.
    رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: در حال تشکیل کنسرسیومی برای انتقال آب دریای عمان به شرق کشور هستیم. جاده تربت حیدریه به سنگان با اعتبار 800 میلیارد تومان با حمایت ایمیدرو و شرکت های فعال در این منطقه در حال انجام است.

    4 برابر شدن اعتبار زیربناها در ایمیدرو
    رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: اعتبارات زیربنا در این سازمان 4 برابر شده است.
    وی افزود: فصلی برای تامین زیرساخت های معادن کوچک تعریف کرده ایم.
    رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه فولاد خوزستان حمل و نقل 38 میلیون از 150 میلیون بار کشور را برعهده دارد، گفت: این مجموعه دارای عملکرد مطلوب با نیروهای ارزشمند بوده و هلدینگ حمل و نقل این شرکت در حوادث خوزستان بسیار موثر عمل کرد.
    وی افزود: امیدواریم سال آینده تعداد واگن های تحت پوشش فولاد خوزستان تا 2400 واگن و نیز کامیون های این پایانه لجستیک افزوده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر