آلومینیوم المهدی واگذار شد

عصر معدن- سازمان خصوصی سازی اعلام کرد، شرکت «آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال» به دلیل تحقق نیافتن برخی تعهدهای خریدار قبلی به شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) واگذار شد.;

آلومینیوم المهدی واگذار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، سازمان خصوصی سازی در سال 1394 سهام مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزگان به میزان 72 درصد و به ارزش 1750 میلیارد تومان را به بخش خصوصی واگذار کرد.
    «میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی» رئیس سازمان خصوصی سازی بیست و چهارم آذرماه به ایرنا گفت: با توجه به اینکه خریداران به تعهدات خود عمل نکردند، سهام در وثیقه شرکت آلومینیوم المهدی و دارایی‌های طرح آلومینیوم هرمزال به فروش می رسد.
    به گفته وی، آلومینیوم المهدی همچنین باید ماهیانه 2500 تن آلومینیوم به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تحویل دهد که خلف وعده کرده است.
    در همین رابطه، سازمان خصوصی سازی امروز اعلام کرد که شرکت «فروآلیاژ گنو» خریدار پیشین سهام شرکت آلومینیوم المهدی به تعهدات خود پایبند نبود؛ بنابراین فراخوانی درخصوص جایگزینی صادر شد که پس از بررسی ها، قرارداد جایگزین با شرکت مدیریت پروژه ای نیروگاهی (مپنا) به امضا رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر