مدیرعامل فولاد مبارکه با صدور پیامی عنوان کرد:

همت بلند کارکنان فولاد مبارکه را در خلق حماسه تولید می‌ستایم

عصر معدن- محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در پیامی به مناسبت رکوردشکنی‌های تولید در نخستین ماه از سال جدید عنوان کرد: اینجانب ضمن ادای احترام به همه کارکنان تلاشگر و خدوم گروه فولاد مبارکه، مراتب سپاس و قدردانی خود را به ایشان ابلاغ نموده و همت بلند ایشان که ترسیم‌کننده عزت و آبادانی هرچه بیشتر میهنمان است را می‌ستایم.;

همت بلند کارکنان فولاد مبارکه را در خلق حماسه تولید می‌ستایم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، در این پیام آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی با شناخت دقیق از نیازمندی‌ها و اولویت‌های کشور، سال جدید را سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نام‌گذاری فرمودند و این در حالی است که فولاد مبارکه به‌عنوان مجموعه‌ای هوشمند، پیش از این نام‌گذاری، زیرساخت‌های این موضوع را به‌خوبی فراهم ساخته و با عنایت به ظرفیت‌های موجود و رسالت ذاتی خود به‌عنوان نمونه ملی و موفق بنگاه‌داری، آماده جهش‌هایی با محوریت این شعار است.

    نمونه بارز این آمادگی ثبت نزدیک به 30 عنوان رکورد در یک ماه و در شرایطی است که جامعه و بسیاری از سازمان‌ها و مراکز، تا نیمه فروردین‌ماه عملا در شرایط رکود و تعطیلات عمومی نوروز به سر می‌بردند. این افزایش تولید محصولات و گذر از حدنصاب‌های قبلی با رعایت دقیق و فراتر از استانداردهای زیست‌محیطی، دستاورد شگرفی است که عنوان «حماسه تولید» به شایستگی برازنده آن است و مصداقی از توسعه مداوم کمّی، کیفی و متوازن در وجوه مختلف به شمار می‌رود.

    دستاوردهای به‌دست‌آمده در عرصه تولید گروه فولاد مبارکه به‌خوبی مؤید ظرفیت موجود تولید، تعهد و تخصص سرمایه‌های انسانی توانمند، نهضت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، چالاکی و هماهنگی مجموعه‌های همکار در بخش‌های مختلف و شوق و سرزندگی این مجموعه بزرگ برای تحقق شعار سال بوده است.

    فولاد مبارکه بر نقش و جایگاه خود به‌عنوان یک الگو و نمونه پیشرو به‌خوبی واقف است و در مبحث تولید به لطف الهی زیرساخت‌های خوبی در مجموعه گروه شکل گرفته و در تولید محصولات کیفی نیز فعالیت‌های خوبی انجام پذیرفته است.

    در مجموعه‌های گروه در برخی از موارد بیش از 90 درصد و در بعضی دیگر بیش از 100 درصد امکان بهره‌برداری و تولید وجود دارد و این در صورتی است که موانع تولید برطرف شود و خلأهای مربوط به حوزه انرژی، حمل‌ونقل و مواد اولیه نیز با همکاری و همدلی مسئولین محترم و دلسوز کشور رفع گردد.

    اینجانب ضمن ادای احترام به همه کارکنان تلاشگر و خدوم گروه فولاد مبارکه مراتب سپاس و قدردانی خود را به ایشان ابلاغ نموده و همت بلند ایشان که ترسیم‌کننده عزت و آبادانی هرچه بیشتر میهنمان است می‌ستایم و امیدوارم با عنایت خداوند مهربان و به عظمت این روزها و شب‌های شریف و معنوی، تقدیری به‌مراتب نیکو و مبارک برای خانواده بزرگ فولاد مبارکه در سال پیش رو رقم بخورد. ان‌شاءالله

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر