متال بولتن گزارش داد:

ثبات قیمت صادرات بیلت و اسلب در ایران/ رزرو فولاد صادراتی برای اکتبر

عصر معدن- مجله متال بولتن از ثبات قیمت بیلت و اسلب صادراتی ایران خبر داد. این نشریه در گزارشی از رزرو خرید شمش فولاد ایران پرداخته است.;

ثبات قیمت صادرات بیلت و اسلب در ایران/ رزرو فولاد صادراتی برای اکتبر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از  روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی ایران(ایمیدرو)، قیمت بیلت و اسلب صادراتی ایران طی هفته گذشته (تا پایان روز چهارشنبه) بدون تغییر ماند. قیمت هرتن بیلت به مشتریان خارجی بین 385 تا387 دلار در هر تن به صورت فوب گزارش شده است.

    گزارش‌هایی از رزرو خرید بیلت ایران با قیمت 385 دلار در هر تن به صورت فوب و حتی قیمت بالاتر از آن نیز در جنوب شرقی آسیا وجود دارد.

    همچنین تحلیل قیمت هفتگی بیلت صادراتی ایران توسط پیشگامان بازار نیز بدون تغییر و 385 دلار در هرتن به صورت فوب اعلام شده است. این در حالی است که فعالان بازار آسیا بر این باورند که افت قیمت در نواحی دیگر منجر به کاهش تمایل به خرید اسلب ایران در بازار شده است.

    در راستای قیمت های اخیر بازار، هند یک محموله اسلب را معادل قیمت385 دلار در هر تن به صورت فوب در بنادر ایران را به اندونزی فروخت.

    با این حال، یک تولیدکننده ادعای کاهش تقاضای محصولات ایران را رد کرد و گفت: محصولات ما به طور کامل برای صادرات در ماه اکتبر رزرو شده است و مذاکرات برای اوایل ماه نوامبر نیز در حال انجام است. همچنین قیمت ها نیز بین 380 تا 385 دلار در هر تن به صورت فوب بدون تغییر باقی مانده است.

    همچنین براساس تحلیل هفتگی پیشگامان بازار، قیمت اسلب صادراتی ایران 380 تا 385 دلار در هرتن به صورت فوب در هفته منتهی به چهارشنبه30 مرداد ماه بدون تغییر گزارش شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر