معاون امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد:

۳۰ میلیارد دلار، ارز مورد نیاز بخش صنعت و معدن در سال ۹۹

عصر معدن- معاون امور صنایع وزارت صمت در نشست تخصصی برنامه های وزارت صمت گفت: ۳۰ میلیارد دلار ارز در سال ۱۳۹۹ برای موضوعات مرتبط با تولید نیاز داریم.;

۳۰ میلیارد دلار، ارز مورد نیاز بخش صنعت و معدن در سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در تشریح اولویت های معاونت امور صنایع در سال 99، افزود: امسال تامین مواد اولیه و واسطه ای، اجزا و قطعات و تامین ارز مورد نیاز را در دستور کار داریم.

    وی اضافه کرد: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز، مدیریت واردات و اولویت بندی کالاها، توسعه صادرات غیرنفتی و توسعه و تعمیق ساخت داخل نیز امسال با جدیت دنبال می شود.

    صادقی نیارکی تصریح کرد: همچنین فعالسازی ظرفیتهای راکد، استفاده از ظرفیتهای خالی و تولید نیازهای اولویت دار کشور در صدر برنامه‌های معاونت امور صنایع در سال 99 است.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: اهداف کمی برنامه ها به استانها ابلاغ شده و‌ به طور مستمر مورد پایش قرار خواهد گرفت.

    صادقی نیارکی تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف کمی و تقسیم کارها با سازمانهای استانی و تابعه هماهنگی داریم.

    وی در تشریح برخی برنامه مهم معاونت امور صنایع وزارت صمت در سال 99 نیز گفت: امسال تحریک تقاضای خرید کالاهای مصرفی بادوام ساخت داخل، توسعه زیرساختهای اطلاعاتی به ویژه شناسه کالا و‌ کد رهگیری در کالاهای هدف و ساماندهی تقاضا برای محصولات پتروشیمی و فولاد در دستور کار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر