طی یکسال گذشته ۴۵ معدن در آذر بایجان غربی بهره برداری شد

عصر معدن- معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاری ۴۵ معدن در استان آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده است.;

طی یکسال گذشته ۴۵ معدن در آذر بایجان غربی بهره برداری شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، پریسا عابدپور گفت: از هفته دولت سال 97 تا هفته دولت 98 تعداد 45 فقره پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری 286 میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال مستقیم برای 370 نفر صادر شده است.

    عابدپوراضافه کرد: در مدت زمان مشابه 96 تا 97 از نظر حجم سرمایه گذاری 29 درصد و از لحاظ ایجاد اشتغال مستقیم در حوزه معادن 15 درصد رشد داشته است.

    وی اذعان کرد: در راستای جلو گیری از خام فروشی مواد معدنی استان 5 واحد سنگبری سر معدن با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است که زمینه ایجاد اشتغال مستقیم برای 100 نفر ایجاد شده است.

    عابدپور در ادامه گفت: همچنین 2 واحد بزرگ فرآوری مواد معدنی طلا و سیلیس با سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در شهرستان خوی راه اندازی شده است.

    وی یادآور شد : در حال حاضر 467 معدن دارای پروانه بهره برداری در استان با ایجاد اشتغال برای بیش از 5 هزار نفر فعال می باشند./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر