حضور همیشگی و فعال فولادهرمزگان در مسئولیت‌های اجتماعی

عصر معدن- مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب اظهار کرد: این شرکت برنامه استراتژیک روابط عمومی و نظام مسئولیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.;

حضور همیشگی و فعال فولادهرمزگان در مسئولیت‌های اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲:۰۰

    رضا صفریان در گفت‌وگو با «عصرمعدن» با بیان این مطلب در ادامه افزود: 7کمیته در فولاد هرمزگان تعریف شده که یکی از آنها به نام کمیته مسئولیت اجتماعی است و استراتژی خاصی برای آن تعریف و برنامه‌ریزی یک ساله تدوین شده و اقدامات مختلفی در زمینه فرهنگی، ورزشی، ادبی و هنری، همچنین حمایت از رسانه ها را در دستور کار قرار داده است.

    وی گفت: شرکت فولاد هرمزگان در بحث های منطقه‌ای همچون جشنواره های ادبی حضور فعال داشته و به دنبال ارتباط موثر با جوامع اعم از منطقه ای که در آن حضور دارد و دیگر مناطق کشور است. از این رو یکسری اقدامات در زمینه محیط زیست نیز انجام گرفته که می توان به سیستم پالایش آنلاین اشاره کرد. به این شکل که این سیستم روی فیلترها نصب شده و تلاش برای رعایت استانداردها در فولاد هرمزگان وجود دارد و محیط زیست آن را رصد می‌کند. در واقع این یک شفافیت وجود دارد و کارشناسان و بازرسان محیط زیست هر زمانی که بخواهند می توانند آن را آنلاین رصد کنند.

    وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی نیز اقداماتی همچون کمک به خیریه و سازمان های مردم نهاد انجام گرفته است. اخیرا نیز کمکی بالغ بر 10میلیارد ریال به سیل زدگان کشور داشتیم و در ماه رمضان نیز در ستاد دیه و آزادسازی زندانیان کمک خواهیم کرد. درواقع فولاد هرمزگان در استان بیشترین رقم را پرداخت می‌کند و از سال 90 که در این برنامه حضور داشته توانسته 84 زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کند.

    به گفته وی، فولادهرمزگان حضور همیشگی و فعال در تمامی برنامه های استان داشته و امید می رود که این رویکرد ادامه دار شود.
    صفریان گفت: شناخت مدیران ارشد از روابط عمومی‌ها و فعالیت‌های آنها در عملکرد روابط عمومی‌ها بسیار تاثیر گذار است. این موضوع در فولاد هرمزگان بسیار مهم و همواره مدیرعامل محترم از روابط عمومی حمایت‌های لازم را داشته اند و جا دارد از تلاش های ایشان از همین تریبون تشکر کنم.
    گفتنی است هفته گذشته در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی، فولاد هرمزگان تندیس ستاره روابط عمومی را دریافت کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر